Wpis z mikrobloga

@Zanaro: Może ogarniemy w takim razie pozew zbiorowy albo chociaż do UOKIK zbiorowo napisać żeby rozpatrzyli to gówno i na korzyść klienta nakazali oddać kasę bo też to dostałem oni myślą że mają do czynienia z kidosami co się wystraszą ich maila z dupy napisanego?
  • Odpowiedz
@Zanaro: @konon6969 @Invisum-69 @RaszejskiePorzadki Pragniemy poinformować, że otrzymaliśmy i rozpatrzyliśmy Państwa wniosek reklamacyjny.

Po dokładnej analizie Państwa wniosku oraz sprawdzeniu danych z systemu informatycznego i systemu płatności, wynika, że nie obejrzeli Państwo gali pomimo prawidłowego założenia konta oraz dokonania płatności. Środki zostaną zwrócone na Państwa konto bankowe w terminie 14 dni od daty rozpatrzenia wniosku.

Będzie nam bardzo miło spotkać się z Państwem podczas zbliżającej się wielkimi krokami gali CLOUT MMA
  • Odpowiedz
@Zanaro: tylko ich problem jest taki, że zapewne nikt nie zgłaszał problemu z logowaniem tylko dostępu do transmisji po logowaniu, ale skoro tam pewnie łączne IQ całego zespołu technicznego łącznie z włodarzami jest niższe niż cena za PPV to czego się dziwić, może Clout 3 nie będzie i problem sam się rozwiąże, kasa w kiermanie i elo
  • Odpowiedz