Wpis z mikrobloga

Witam Mirków!

Przez ostatni miesiąc a nawet więcej mam lekkie problemy z niestałym pingiem oraz gubieniem pakietów. Internet mam od UPC (teraz PLAY), przez ostatnie dwa lata nie miałem takich problemów. Obecnie przy streamowanie ekranu na discordzie jakość jest beznadziejna.
Czy ktoś spotkał się z czymś takim w ostatnim czasie? Niżej zamieszczam wykres pingu.

#upc #play #krakow #internet #pytanie #pytaniedoeksperta
SamaraMan - Witam Mirków!

Przez ostatni miesiąc a nawet więcej mam lekkie problemy z...

źródło: int

Pobierz
  • 12
  • Odpowiedz
Mam dokładnie to samo w Krakowie i to od dawna w UPC. Zgłaszałem to i podobno coś resetowali ale bez efektów. Rozważam zmianę dostawcy.
  • Odpowiedz
@majkel88: @tangerine_ @SamaraMan To jak spadły usługi UPC to przejęciu przez Play to jest wręcz nieprawdopodobne. Najlepsze jest to że ich nowe routery mają problemy z VPNami, więc jak ktoś pracuje zdalnie to powodzenia ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
To jak spadły usługi UPC to przejęciu przez Play to jest wręcz nieprawdopodobne.


@Krs90: a czego można było się spodziewać po połączeniu najbardziej awaryjnego ISP z najgorszym telekomem? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@SamaraMan od dwóch tygodni zgłaszam, że mam problemy ze stabilnością, poszło ileś zgłoszeń na czacie i co kilka dni rozmawiam i ciągle mnie zbywają. Najgorsze jest to, że na początku mówili, że jest modernizacja i trzeba czekać, potem gadali, że jest awaria i trzeba czekać, później jak zadzwoniłem to się konsultanci dziwili "ale jaka awaria, jaka modernizacja" i tak w kółko. Robią ze mnie debila i udają, że wszystko jest wporzadku, u
  • Odpowiedz
@SamaraMan: @play_polska @majkel88 mam usługi w krk od bagatela ok. 15 lat, to co się ostatnio dzieje woła o pomstę do nieba. Co tydzień w niedzielę ok. 13 zawsze samoczynny restart routera. Często wieczorami niestabilne pingi. Z 750Mb/s robi się 260Mb/s, a już dawno nie widziałem czegoś w okolicach 600 i więcej. Pisałem na czacie, ale konsultantka skupiła się na kanałach wifi, mimo że problemy widoczne są na sprzętach spiętych kablem.
  • Odpowiedz