Aktywne Wpisy
stanley___ +99
dariusz_94 +3341
Bożu, czekałem na niego z 2 godziny, aż usiądzie na tej ławeczce, którą ja chcę i którą ja wybrałem
W końcu się udało, skubaniec szybki jest. Mega jestem zadowolony, bo ciężko żulowi zrobić ładne zdjęcie. Wybaczcie ze wrzucam zdjęcie aparatu, ale prosto z terenu, później wrzucę po obróbce ;D W rogu widać jaki crop, bo bliżej nie chciał siadać xD
#fotografia #zwierzaczki #przyroda #smiesznypiesek #tworczoscwlasna #heheszki #pdk
W końcu się udało, skubaniec szybki jest. Mega jestem zadowolony, bo ciężko żulowi zrobić ładne zdjęcie. Wybaczcie ze wrzucam zdjęcie aparatu, ale prosto z terenu, później wrzucę po obróbce ;D W rogu widać jaki crop, bo bliżej nie chciał siadać xD
#fotografia #zwierzaczki #przyroda #smiesznypiesek #tworczoscwlasna #heheszki #pdk
Jeżdżę pół na pół po mieście oraz po drogach w lesie (asfaltowych) gdzie często po opadach śniegu jadę jako pierwszy, śnieg zalega dłuzej niż kilka kilometrów dalej i często zamiast odśnieżenia tworzy się warstwa ubitego śniegu.
#opony #samochody #zima #motoryzacja
praktyka - lepsze na tył. Buksujące koła w fwd to nie problem, podobnie jak poślizg podsterowny - szczególnie przy tej mocy. Problem jest wtedy kiedy wpadniesz w nadsterowność i lecisz bokiem w przystanek na zakręcie. Dlatego zasadniczo, lepiej nie tracić przyczepności z tyłu
A tak naprawdę, pewnie nie zauważysz nawet różnicy między tymi dwiema gumami
@AceCombat__dziewiec0: w FWD? gdzie tu sens? btw blizzaki lm005 sa jednak gatunkowo dwa levele wyzej od tych drugich
@programista15cm: W moim wpisie to wyjaśniam różnice, bo zakładam że nawet żaden z was nigdy nie był nawet na głupiej płycie poślizgowej xD
@Atreyu: a nie wyprowadzisz przodem wtedy wlasnie?
@Atreyu: mozliwe, bo pewnie uzywane blizzaki sa lepsze niz nowe sredniaki
UWAGA podaję prawidłową odpowiedź: TO ZALEŻY! ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Prawidłowo użytkowany zestaw opon jest rotowany co sezon czy pół sezonu. W ten sposób wszystkie gumy zużywaja się w miarę równomiernie. W przypadku aut fwd, tyle opony będą mniej zużyte. W efekcie przy rotacji LEPSZE opony trafiają na przód. Tylko że taka rotacja gwarantuje, że różnica między bieżnikami będzie nieznacząca dla stabilności pojazdu.
Na lodzie to nie ma żadnego znaczenia, na śniegu liczy się wysokość bieżnika i wiek opony x bieżnik. Te 5mm sezon przelata, ale tak przy 4mm to już bym wymieniał.
Jak jeździsz przepisowo, to nie zauważysz różnicy, co innego w trasie.
Trzeba nie znać podstaw fizyki i nigdy nie jeździć w poślizgu, aby uważać że rezygnacja z przyczepności na osi napędowej, skrętnej i bardziej obciążonej to dobra decyzja xd a już w szczególności przy zimowych oponach i jeździe w zimowych warunkach.
Przy slabej przyczepnosci fwd lekka dupe odkleja bez ostrzeżenia, no ale fajnie I LEPIEJ bo lepiej ruszę czy zahamuję
Po kontrowaniu poślizgow na glupim parkingu pod marketem i malych prędkościach stwierdzilem od razu stwie ze
https://www.youtube.com/watch?v=hLBrNdz7K00