Wpis z mikrobloga

Hej Wykop.
Może ktoś miał podobny problem z #facebook ?
Mojej #rozowypasek zablokowali dzisiaj konto.
Mniejsza o konto prywatne, ale miała tam podpięte konto firmowe, które budowała od kilku lat i przez które kontaktowała się z większością klientów.

Na ten moment nie ma do niczego dostępu.
Po próbie logowania jest informacja, że konto jest zawieszone z powodu łamania regulaminu przez powiązane konto IG - konto IG o jakieś azjatyckiej nazwie.
I prosi żeby zalogować się na powiązane konto IG w celu wyjaśnienia. Niestety to konto jest niewiadomego pochodzenia.

Próbowaliśmy przez formularz do odwołań przesłać zdjęcie dowodu, ale klikając dalej przy formularzu, prosi żeby się zalogować, a po zalogowaniu znowu wraca do informacji, że konto jest zawieszone.

Nie ma dostępu do business suite i do managera reklam
Konto firmowe jest widoczne na FB, konto prywatne nie jest. Jakby osoba była zablokowana.

Miał ktoś kiedyś podobny problem? Udało się coś zrobić? Może ma ktoś jakiś kontakt do osoby zajmującej się suportem Facebooka.
Będę bardzo wdzięczny za jakąś pomoc, bo dziewczyna jest mocno podłamana. Nie idzie jej jakoś super ta działaności, ale robi cały czas wszystko co może, a tutaj ogrom jej pracy poszedł w #!$%@?.
Dziewczyna jest dietetykiem i nie dawno obroniła doktorat, za pomoc w rozwiązaniu tej sytuacji, załatwię najbardziej przemyślana i spersonalizowaną dietę jaką istnieje!
#bezpieczenstwo #socialmedia #instagram
  • 10
  • Odpowiedz
ale miała tam podpięte konto firmowe, które budowała od kilku lat i przez które kontaktowała się z większością klientów.


@Tygrys92: Jeżeli działalność firmy opieracie tylko na twarzoksiążce i spinacie jeszcze na dokładkę, życzę powodzenia.
  • Odpowiedz
@Tygrys92: Ciekawi mnie, jak przejmują te konta FB. Zgadywanie hasla już nie wchodzi w grę, jakieś machlojki przy odzyskiwaniu haseł (zabawy z pytaniami)? Pisanie do supportu z jakąś bajeczką (mało prawdopodobne, bo support jest gówniany)?
  • Odpowiedz
  • 0
@CherryJerry: z supportem wgl nie można się skontaktować. Można poczynić te które są w centrum pomocy, ale na ten moment wszystkie zostały poczynione i póki co bezskutecznie
  • Odpowiedz
@powsinogaszszlaja to też prawda, gdybym opierała swój biznes na social mediach to podeszłabym do tego mega pragmatycznie, pozabezpieczała się na wszelkie możliwe sposoby, pewnie wykupiłabym nawet subskrypcję mety (to niewielka cena w perspektywie możliwości utraty całego biznesu w sekundę), bo ponoć wtedy - przy problemach z kontem - ma się kontakt z żywym człowiekiem a nie z automatami czy jakimiś formularzami, które tak naprawdę nie wiadomo gdzie trafiają.
  • Odpowiedz