Wpis z mikrobloga

@Szumikk: Taaaa, ciąglę takich obserwuję w lusterku.

Raz z lewej, raz z prawej strony patrzy co się dzieje, że jadę 50 na 50.

Zawsze sobie mówię: ah ktoś się zaraz zesra ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Szumikk : a jeszcze lepiej jak jedzie autem które ma 1/4 mocy mojego, albo tyle miał jak wyjeżdżał z fabryki 15 lat temu xD ale ja mam mu niby zjechać pod tira bo on ważniejszy xD

kurła jakby było miejsce z przodu to by mnie nawet nie dogonił, nie zjade przecież takim dzbanom :D

a jazda po wioskach, oh to jest dopiero festiwal głupoty. Jeżdżę jedną trasą  w porywach 6 razy dziennie
  • Odpowiedz
@Dalamar: ja to jeszcze lubię, jak widzę, że typ skacze z pasa na pas między autami (na drodze z dwoma pasami w tym samym kierunku), to wyczekać moment aż będzie na lewym pasie, gdzie jedzie już ktoś przepisowo, zrównać się z nimi, będąc na prawym pasie i w ten sposób zablokować pana Hołowczyc-wanna-be ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ogólnie jestem spokojnym kierowcą, ale nie zamulającym. Jak mogę komuś
  • Odpowiedz
@Szumikk: Ja uwielbiam sytuacje, jak jadę sobie na przykład ekspresówką, albo autostradą i biorę lewym pasem (a posiadam Scenica z 2009) wszystkie te gównowozy typu BMW z łysymi za kierownicą xD #!$%@? ich strzela, bo raz dwa depną w swój gruz i muszą wyprzedzić, bo hurr durr, tatusiowóz ich nie będzie brał ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Szumikk guwniarzu zasrany #!$%@? widzisz śmigło na masce albo Volkswagen Passat 1.9 tdi w bardzo dobrym stanie niski przebieg to zjazd na poboczem się turlaj! Prawym tylko dziadek albo tiry
  • Odpowiedz
@Szumikk: dzisiaj mnie stary dziad strąbił, bo zatrzymałem się przed warunkowym światłem w prawo xD Gdzie i tak robię to mega biegle, ale nie, jak to tak przestrzegać przepisów
  • Odpowiedz
Taaaa, ciąglę takich obserwuję w lusterku.


Raz z lewej, raz z prawej strony patrzy co się dzieje, że jadę 50 na 50.


Zawsze sobie mówię: ah ktoś się zaraz zesra ( ͡° ͜ʖ ͡°)