Wpis z mikrobloga

Nie polecam nikomu oddzialu X-KOM Warszawa Reduta, ale nie wiem czy dotyczy to jednego oddzialu czy calej sieci.
Aby zlozyc reklamacje/zwrot ludzie czekali po 2 godziny ze swoim numerkiem.
Pracownicy jedna osobe przetwarzali w 1 godzine zegarowa, prawie jak w urzedzie w latach 00'.

Nigdzie nie widzialem wiekszej ilosci wk**** ludzi niz tych z numerkami z serii "R".

Oni tam maja system numerkow. Mozna wziac numerek pod odbior zamowienia, pod reklamacje, pod doradztwo.
System albo pracownicy sa tak ustawieni ze przetwarzali jedna reklamacji zwrotow na godzine zegarowa. Odbior zamowien oraz obsluga nowych ma priorytet.

Absolutny dramat, osobiscie czekalem dobre 2 GODZINY zeby podejsc ze swoim numerkiem w sprawie reklamacji//zwrotow.
Za mna bylo kilka osob ktore czekaly po 1.5h+, czesc kompletnie skapitulowala.

@x-kom
Podsumowujac, nie polecam. Skoro przetwarzanie 3 osob ma zajac 2 godziny, to moze warto dac znac klientom ze nie ma sensu czekac?
Czy tam u was operuje jakis kierownik salonu? Nawet pracownicy powiedzieli ze narzekanie nic nie da, czyli zdaja sobie sprawe ze macie wszystko i wszystkich w dupie w zakresie obslugi posprzedazowej.

PS. Tylko nie piszcie mi ze mozna tez wyslac.

#xkom
  • 8
@Loginconajmniej4znaki: Oczywiscie ze ma to uzasadnienie biznesowe i ja tez tego jestem swiadomy, tylko wiesz.. tutaj nie mozemy mowic o nawet malym prioriytecie. Oni przez godzine zegarowa nawet jednej osoby nie przetworzyli. Dopiero gdy sklep byl bliski zamkniecia nagle sobie przypomnieli o reklamacjach.

Na jedna reklamacje to oni przetworzyli +- 60 innych klientow. Stosunek 1:60.

Generalnie to trzeba przezyc, nie polecam nikomu. To nie jest pol godziny czy 15 minut czekania,
@Dorodny_Wieprz: Hej, byliśmy chwilę po Black Friday co mogło spowodować zwiększoną liczbę klientów w salonie. Zawsze dokładamy starań, aby obsługa przebiegała szybko i sprawnie. Po ostatnich dniach salon wprowadził modyfikacje w systemie kolejkowym. Przekazaliśmy im również Twoje uwagi
@x-kom: Milo ze cos z tym zrobiliscie i zauwazyliscie moj post, ale doskonale wiecie ze problem nie jest do konca z liczba klientow, ale z tym ze system wyznacza/l jeden numerek z serii "R" na godzine zegarowa. To wszystko jest do sprawdzenia w logach systemu. Klientow macie mozliwosc przetwarzac szybko bo kompetentnych pracownikow nie brakuje i szlo to sprawnie ;) Tyle szkoda ze ta szybkosc dotyczyla pozostalych sekcji takich jak odbiory