Aktywne Wpisy
bArrek +18
Zakochałem się w dziewczynie z wykopu
smutny_kojot +33
To wszystko nie skończy się dobrze. Ludzi #!$%@?ło. Ale tak to jest, jak nie było wojny od 80 lat i nawet plemniki januszy zapomniały już, żeby przekazywać pioterkom i oskarkom podstawową informację, że wojna to ostateczność i nic dobrego nie przynosi poza zyskami tych, którzy pociągają za sznurki. Ludzie sami się muszą znowu o tym przekonać na własnej skórze, żeby wystarczyło serum mądrości na kolejne 80 lat. A jak ktoś myśli, że
Aby zlozyc reklamacje/zwrot ludzie czekali po 2 godziny ze swoim numerkiem.
Pracownicy jedna osobe przetwarzali w 1 godzine zegarowa, prawie jak w urzedzie w latach 00'.
Nigdzie nie widzialem wiekszej ilosci wk**** ludzi niz tych z numerkami z serii "R".
Oni tam maja system numerkow. Mozna wziac numerek pod odbior zamowienia, pod reklamacje, pod doradztwo.
System albo pracownicy sa tak ustawieni ze przetwarzali jedna reklamacji zwrotow na godzine zegarowa. Odbior zamowien oraz obsluga nowych ma priorytet.
Absolutny dramat, osobiscie czekalem dobre 2 GODZINY zeby podejsc ze swoim numerkiem w sprawie reklamacji//zwrotow.
Za mna bylo kilka osob ktore czekaly po 1.5h+, czesc kompletnie skapitulowala.
@x-kom
Podsumowujac, nie polecam. Skoro przetwarzanie 3 osob ma zajac 2 godziny, to moze warto dac znac klientom ze nie ma sensu czekac?
Czy tam u was operuje jakis kierownik salonu? Nawet pracownicy powiedzieli ze narzekanie nic nie da, czyli zdaja sobie sprawe ze macie wszystko i wszystkich w dupie w zakresie obslugi posprzedazowej.
PS. Tylko nie piszcie mi ze mozna tez wyslac.
#xkom
Na jedna reklamacje to oni przetworzyli +- 60 innych klientow. Stosunek 1:60.
Generalnie to trzeba przezyc, nie polecam nikomu. To nie jest pol godziny czy 15 minut czekania,