Wpis z mikrobloga

Ten uczuć, kiedy w końcu dali ci zielone światło do działania w roli Community Managera, więc jest fajnie, ale jednocześnie pierwsza rzecz, którą musisz zrobić to napisać ogłoszenie o tym, dlaczego wasz projekt spadł z rowerka na dzień dobry. ( ͡ ͜ʖ ͡)

No ale lepiej późno niż wcale. Uważam, że wielu twórców niepotrzebnie próbuje się kryć ze swoimi problemami. W efekcie ludzie, zamiast wiedzieć, że prace idą wolniej, myślą, że projekt został porzucony, bo wszędzie totalna cisza.

Link rel: https://store.steampowered.com/news/app/1789340/view/3868091810092618153?l=polish

#gamedev #gamedesign #steam #evilsden #overbuilt
  • 6
  • Odpowiedz
  • 0
Nasz tytuł wymaga wprowadzenia poważnych poprawek. Walka jest nudna, lokacje są monotonne, mechaniki są mało interesujące, a projekt graficzny przypomina jakiegoś asset flipa. Na tą chwilę, wszystkie nasze negatywne recenzje są jak najbardziej zasłużone.

wraz z naszym powrotem na Steam. Jednak chciałbym od razu wszystkich uprzedzić — nie spodziewajcie się żadnych znaczących zmian w rozgrywce


@tiritto skoro obecny stan gry to "do dupy" i jesteście tego świadomi to jaki jest sens wrzucania
  • Odpowiedz
@tiritto: Gra wygląda fajnie. Jak by dodać jakiś shader / filtr, który by ujednolicał wszystko to by było ok. Ja bym dodał do wszystkich postaci humanoidalnych ragdola. Nie jestem jakimś specjalistą jak coś.
  • Odpowiedz