Wpis z mikrobloga

Mirki, mam problem z play.
Podpisałem umowę w salonie na internet światłowodowy z montażem na za miesiąc. Nie byłem świadomy tego, że metoda podłączenia routera jest tak dziwna, że obecnie stoi on na srodku korytarza z niedomykającą się skrzynką przy samych drzwiach wejściowych.
Zazwyczaj wszystkiw routery mogły stać w dowolnym miejscu.

Chcę w związku z tym wypowiedzieć umowę, ale podobno zawartej w salonie się nie da. Myslicie ze ugram cos reklamacją? To są jakieś jaja. Nie dosć ze router stoi na korytarzu, to ma tak wielki zasilacz, że skrzynka sie nie domyka i nie mam gdzie trzymac butów.

#play #internet #pytanie
Aclyoneus - Mirki, mam problem z play.
Podpisałem umowę w salonie na internet światło...

źródło: temp_file580187025326608555

Pobierz
  • 18
  • Odpowiedz
  • 0
@m3nt0r13
Nie mam gdzie go schować. Mam mało miejsca na buty przy wejsciu, to jeszcze 1/4 zajmie router.

Możesz rozwinąć kwestię - poproś o ont?
Nie znam się na tym na tyle.

Zawsze w skrzynce miałem mały box, a router stał za tv.
  • Odpowiedz
  • 0
@m3nt0r13
W kazdej poprzedniej sieci (a mialem juz vectre, orange i upc) mialem pewnie wlasnie ten ont w skrzynce i router w dowolnym miejscu. Tu monter przyjechal, podpiął mi router tam i powiedział, że inaczej sie nie da bo Play ma tylko takie rozwiazanie teraz.
  • Odpowiedz
  • 0
@__--
Gość mi obiecywał, że mam 14 dni na odstapienie od umowy i zwrot. Tylko pod tym warunkiem się zgodziłem. Okazuje sie teraz, że jednak nie.
  • Odpowiedz
  • 0
@__-- Niestety teraz to wiem. W kazdym razie zamierzam tego uzyc w reklamacji. Bo serio, miałem odmówić montażu, ale to mnie przekonało. Myslalem, ze najpierw dowiem sie czy jest jednak jakas metoda na ominiecie takiego sposobu montazu i najwyzej wtedy zwróce w ciagu 14 dni.
  • Odpowiedz
@Aclyoneus: jeśli masz ochotę pobawić się w małego elektronika, kup patchcord światłowodowy i poprowadź go tam gdzie będziesz chciał mieć router. Niestety od tej umowy nie dasz rady odstąpić