Wpis z mikrobloga

W końcu poznałem sekret stylu prowadzenia Maxa tzn brak stylu
To tylko jego mega super hyper czucie
On po prostu wyciąga potencjał z pracy inżynierów czego nie są w stanie zrobić inni bo to wyglada tak że inżynierowie budują auta koncentrując się na przodzie lecz takie auto jest niestabilne w prowadzeniu
Pamiętacie SPA 2022 kiedy Perez dostał prawie 0,8s?
Kiedy fasolarz zapytał gdzie się może poprawić
Inż odpowiedział:

TRACISZ ZBYT DUŻO CZASU Z POWODU PODSTEROWNOŚCI. MUSISZ ZWIĘKSZYĆ KĄT NACHYLENIA PRZEDNIEGO SKRZYDŁA,ABY UZYSKAĆ WIĘKSZĄ SIŁĘ DOCISKU Z PRZODU,A SAMOCHÓD BĘDZIE LEPIEJ SKRĘCAŁ.

Na co odpowiedział:

NIE,Z WIĘKSZYM DOCISKIEM Z PRZODU NIE JESTEM W STANIE PROWADZIĆ
Sergio Perez ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#f1
Verdino - W końcu poznałem sekret stylu prowadzenia Maxa tzn brak stylu 
To tylko jeg...

źródło: 0E837B6F-4BDD-4D2D-A79C-F3998C287E3A

Pobierz
  • 8
@Verdino: Ale tak było zawsze. Przykładem jest lotnictwo myśliwskie. Pomijając inne aspekty, to im bardziej niestabilny był samolot tym bardziej gwałtowne manewny mógł wykonywać. Jeśli pilot dawał radę to opanować to był lepszy niż przeciwnicy w maszynach bardziej stabilnych, bo mógł uciec z linii ognia, wykonywać ciaśniejsze kręgi i wejść na tył maszyny przeciwnika itp.

Dlatego też pewnie pojawiła się ta teza, że "mistrzowcy" kierowcy wolą samochody nadsterowne.
@Verdino: To nie jest kwestia dołożonych kilogramów. Po prostu Perez jest kompletnie nieelastyczny w sposobie prowadzenia auta.
Jego styl jest unikatowy w przekroju kierowców bo bardzo niewielu jeździ na podsterowności. Z obecnej stawki jeszcze chyba tylko Alonso preferuje ten styl.
Tylko Alonso jest elastyczny i w ramach ograniczonych możliwości setupu się przystosuje, Perez natomiast MUSI mieć przyklejony tył i luźny przód.
U niego tylna oś nie ma prawa stracić w ogóle
  • 0
@Tasde: mniej więcej co napisałem
Bardzo dobry przykład Daniela (już okrzykniętego Retardo)
Max powiedział coś takiego:

LUBIĘ DOŁADOWANE AUTO Z PRZODU, ZE STABILNYM TYŁEM,WYSTARCZAJĄCO,BY SIĘ NIE OBRACAĆ,KTÓRY POZOSTAJE NA KRAWĘDZI!

No ale to właśnie STYL INŻYNIERÓW a nie kierowców,więc Max nie ma stylu a czucie

Można to zobaczyć kiedy wpada bokiem na metę bo tzn że ma 100% pewność i kontrolę tego co robi

Jako Tifoso muszę przyznać że nie ma
To nie jest kwestia dołożonych kilogramów. Po prostu Perez jest kompletnie nieelastyczny w sposobie prowadzenia auta.

Jego styl jest unikatowy w przekroju kierowców bo bardzo niewielu jeździ na podsterowności. Z obecnej stawki jeszcze chyba tylko Alonso preferuje ten styl.

U niego tylna oś nie ma prawa stracić w ogóle przyczepności i nawet lekki luz odbiera mu całą pewność operowania gazem a to wymagałoby przebudowy całego auta.

@Tasde: Podchodzisz do tego zbyt
@cabrons_signs No właśnie nie, Perez musi mieć całkowicie przyklejony tył, nieruchomy wręcz i luźny przód, jego operowanie w zakręcie opiera się o podsterowność, przód ma go wywozić gdy tyl jest w pełnej kontroli.
To jest ta kluczową różnica i unikalność jego stylu jazdy bo jest mało popularny a Sergio jest tu w niemal skrajnej pozycji ile tej nadsterowności zniesie.
A problem rodzi się na tej linii że Verstappen jest na skrajnie drugiej
No właśnie nie, Perez musi mieć całkowicie przyklejony tył, nieruchomy wręcz i luźny przód, jego operowanie w zakręcie opiera się o podsterowność, przód ma go wywozić gdy tyl jest w pełnej kontroli.

To jest ta kluczową różnica i unikalność jego stylu jazdy bo jest mało popularny a Sergio jest tu w niemal skrajnej pozycji ile tej nadsterowności zniesie.

A problem rodzi się na tej linii że Verstappen jest na skrajnie drugiej osi