Aktywne Wpisy
dlaczego_michau +49
Ciekawostka, na portalu sprzedającym samochody poleasingowe wisi do sprzedaży Fabia 3 z 2019 roku 1.0TSI 95KM.
Pierwsza rejestracja 11/2019
Przebieg 806 tys. km ( ͡º ͜ʖ͡º) (foto w komentarzu)
Czas eksploatacji 52 miesiące, średni dzienny przebieg 516 km!
Bagatela ok. 185 tys. km rocznie ( ͡º ͜ʖ͡º)
Nie była taksówką.
Cena sprzedaży 11.400 zł ( ͡º ͜ʖ͡º)
Pierwsza rejestracja 11/2019
Przebieg 806 tys. km ( ͡º ͜ʖ͡º) (foto w komentarzu)
Czas eksploatacji 52 miesiące, średni dzienny przebieg 516 km!
Bagatela ok. 185 tys. km rocznie ( ͡º ͜ʖ͡º)
Nie była taksówką.
Cena sprzedaży 11.400 zł ( ͡º ͜ʖ͡º)
Nusantara +320
#izrael
Palestyna, 75 lat okupacji, milion wysiedlonych ludzi, 30 tysięcy ofiar śmiertelnych w ciągu ostatnich 3 miesięcy, blokowanie dostaw wody, jedzeni, leków, regularne, nieprowokowane ataki na kraje sąsiednie,
DLACZEGO WSZYSCY WOKÓŁ NIE LUBIĄ ŻYDÓW?!
Palestyna, 75 lat okupacji, milion wysiedlonych ludzi, 30 tysięcy ofiar śmiertelnych w ciągu ostatnich 3 miesięcy, blokowanie dostaw wody, jedzeni, leków, regularne, nieprowokowane ataki na kraje sąsiednie,
DLACZEGO WSZYSCY WOKÓŁ NIE LUBIĄ ŻYDÓW?!
To tylko jego mega super hyper czucie
On po prostu wyciąga potencjał z pracy inżynierów czego nie są w stanie zrobić inni bo to wyglada tak że inżynierowie budują auta koncentrując się na przodzie lecz takie auto jest niestabilne w prowadzeniu
Pamiętacie SPA 2022 kiedy Perez dostał prawie 0,8s?
Kiedy fasolarz zapytał gdzie się może poprawić
Inż odpowiedział:
TRACISZ ZBYT DUŻO CZASU Z POWODU PODSTEROWNOŚCI. MUSISZ ZWIĘKSZYĆ KĄT NACHYLENIA PRZEDNIEGO SKRZYDŁA,ABY UZYSKAĆ WIĘKSZĄ SIŁĘ DOCISKU Z PRZODU,A SAMOCHÓD BĘDZIE LEPIEJ SKRĘCAŁ.
Na co odpowiedział:
NIE,Z WIĘKSZYM DOCISKIEM Z PRZODU NIE JESTEM W STANIE PROWADZIĆ
Sergio Perez ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#f1
Dosłownie
Niestabilnie ale szybciej
Dlatego też pewnie pojawiła się ta teza, że "mistrzowcy" kierowcy wolą samochody nadsterowne.
Jego styl jest unikatowy w przekroju kierowców bo bardzo niewielu jeździ na podsterowności. Z obecnej stawki jeszcze chyba tylko Alonso preferuje ten styl.
Tylko Alonso jest elastyczny i w ramach ograniczonych możliwości setupu się przystosuje, Perez natomiast MUSI mieć przyklejony tył i luźny przód.
U niego tylna oś nie ma prawa stracić w ogóle
Bardzo dobry przykład Daniela (już okrzykniętego Retardo)
Max powiedział coś takiego:
LUBIĘ DOŁADOWANE AUTO Z PRZODU, ZE STABILNYM TYŁEM,WYSTARCZAJĄCO,BY SIĘ NIE OBRACAĆ,KTÓRY POZOSTAJE NA KRAWĘDZI!
No ale to właśnie STYL INŻYNIERÓW a nie kierowców,więc Max nie ma stylu a czucie
Można to zobaczyć kiedy wpada bokiem na metę bo tzn że ma 100% pewność i kontrolę tego co robi
Jako Tifoso muszę przyznać że nie ma
@Tasde: Podchodzisz do tego zbyt
To jest ta kluczową różnica i unikalność jego stylu jazdy bo jest mało popularny a Sergio jest tu w niemal skrajnej pozycji ile tej nadsterowności zniesie.
A problem rodzi się na tej linii że Verstappen jest na skrajnie drugiej