Wpis z mikrobloga

  • 0
@CandyToy nowy akumulator nie posiada naklejki bem. Te numery znalazłem na necie i spisałem według tabelki:

51Ah - 8K0915105J / 000915105BB / 000915105DC
60Ah - 4F0915105 / 8K0915105G / 000915105DD
61Ah - 8K0915105H / 000915105AD / 000915105DE
70Ah - 4F0915105A / 8K0915105C / 000915105DF
72Ah - 8K0915105B / 000915105AF / 000915105DG
80Ah - 4F0915105B / 8K0915105D / 000915105AG / 4FD915105 / 8KD915105 / 000915105DH
95Ah - 4F0915105C / 8K0915105E / 000915105AH /
  • Odpowiedz
@misiek735:

A wcześniej też był banner?

W Serial Number wpisałeś numer katalogowy akumulatora 8k0. Tam musi być numer seryjny, a nie katalogowy.

Musisz na nowym aku odnaleźć numer serii 10 znaków.
  • Odpowiedz
  • 0
@CandyToy wcześniej była varta, też robiłem moje kodowanie ale aku padł po 2 latach więc możliwe że coś spieszyłem za pierwszym razem dlatego teraz dla pewności pytam.

A ten numer seryjny to w ogóle to jest aż taki ważny? Na moją wiedzę to najważniejsza jest pierwsza pozycja która określa pojemność nowego aku.
  • Odpowiedz
@misiek735:

Tak pierwsza pozycja jest ważna, ponieważ sterownik musi znać pojemność akumulatora bo inaczej nie będzie go prawidłowo ładował. C6 chyba też ma inteligentne ładowanie i nie ładuje go stałym prądem a zmiennym od 13-14 z groszem.
  • Odpowiedz
  • 0
@CandyToy więc skoro pierwsza jest najważniejsza a serial number to tylko serial number i nie ma wpływu na to jak alternator będzie ładował aku to tak zostawiam. Dzięki za info
  • Odpowiedz
@Hatsune_Kitku:

wycieraczek jeszcze kodowac


Trzeba, ale jest to zrobione fabrycznie.

Przykładowo combi ma zakodowaną tylną wycieraczkę w module, a sedan fizycznie jej nie ma, więc jest wykodowana fabrycznie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz