Wpis z mikrobloga

Krótka historia o serwisie gwarancyjnym #garmin.
Zepsuł mi się ekran dotykowy w zegarku. Wysłałem go do serwisu Garmina w Warszawie. Kolejny dzień po otrzymaniu paczki wysłali nowy zegarek. Kurtyna. 10/10.
  • 7
  • Odpowiedz
@KKKas: zależy na kogo też trafisz na infolinii/chacie, ja trafiłem kiedyś na babkę, która odmówiła naprawy. Gdzie w necie każdemu to naprawiali..
  • Odpowiedz
@KKKas z ciekawości zapytam, o jaki zegarek chodziło?
Ja kupiłem Venu 3 we wrześniu, do grudnia śmigał, byłem zadowolony. Przed świętami wysiadł ekran, cały czarny, a zegarek reagował na połączenia itd.
Wysłałem na gwarancji, przed sylwestrem dostałem nowy, który dziś znów zaczął wariować. Nie mierzy tętna i zawiesza się, po restarcie działa kilkanaście minut i znów to samo. Jestem mega rozczarowany i zastanawiam się czy to ja mam pecha, czy wybrałem #!$%@?
  • Odpowiedz
  • 0
@XireNov: uzywam epix 2 od ok roku. Po ok 11 miesiacach cos sie stalo z ekranem. Poza tym zero problrmow, jestem mega zadowolony. Nowy, po serwisie, dziala ok tez.
  • Odpowiedz