Wpis z mikrobloga

Pracował ktoś może kiedyś w obsłudze klienta Play? Jak to jest możliwe, że dział obsługi klienta nie ma bezpośredniego kontaktu z działem technicznym? Idziesz do punktu Play dowiedzieć się co z twoją usterką a otrzymujesz odpowiedzi w stylu "nie wiem jak mogę panu pomóc" albo "mam związane ręce". To kto ma do cholery wiedzieć jak nie DZIAŁ OBSŁUGI KLIENTA!? Istny absurd! W konsekwencji już prawie 2 miesiące nie otrzymuję od Play usług za które płace bo nie są wstanie naprawić trywialnej jak by się mogło wydawać usterki czyli wymiana spalonego routera. Wszelkie próby uzyskania pomocy lub informacji zarówno telefonicznie jak i w punktach obsługi ograniczały się do ponagleń zgłoszenia, które nie przynosiły rezultatu. Ostatnio nawet pracownik Play zamiast pomóc, zasugerował mi zgłoszenie tej sprawy do UOKiK...

Oczywiście faktury do zapłaty za Internet którego nie ma przychodzą regularnie ( ͡° ͜ʖ ͡°). Może @play_polska mi to wytłumaczy.

#play #internet #pytanie #uokik
  • 5
  • Odpowiedz
  • 0
@sim0s, dziękujemy za szczegóły dotyczące Twojej sprawy i zapewniamy, że zależy nam na jej jak najszybszym wyjaśnieniu. Czy aktualnie masz zarejestrowane w opisywanej kwestii zgłoszenie?
  • Odpowiedz
@sim0s bo salon Playa to nie dział obsługi klienta. Konsultanci nie mają wglądu w postęp rozwiązywania zgłoszeń, mogą jedynie takie zgłoszenie przygotować. Chcesz coś wiedzieć to musisz dzwonić bezpośrednio do nich na *500
  • Odpowiedz