Wpis z mikrobloga

#motoryzacja
Do dziś zapiera mi dech jak widzę to dzieło sztuki, ja #!$%@? ale to jest dobre.
Tutaj naprawdę nie wiele brakło do wozu idealnego, silniczek o troszkę mniejszej pojemności ale turbo, coś z dzisiejszej Corsy OPC by się nadało, porządny napęd na tył z Omegi i ojejciu ojejciu

Calibra 4x4 miała 280 na liczniku, wyobrażacie sobie takie czary w 1992 roku?!
Można było zemdleć na sam widok
Kroledyp - #motoryzacja 
Do dziś zapiera mi dech jak widzę to dzieło sztuki, ja #!$%@...

źródło: OpelCalibra1X

Pobierz
  • 83
  • Odpowiedz
18+

Zawiera treści 18+

Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.

@Kroledyp: Calibra miała to nieszczęście, że trafiła na czasy wieś tuningu, zlotów w Pile, Szybkich i wściekłych, a że była tania to wiadomo co się stało. Jeden z najładniejszych samochodów lat 90'. Mimo kiepskiej reputacji, zawsze mi się bardzo podobał.
  • Odpowiedz
@Kroledyp: jeszcze wnętrze mogli zrobić jakieś ładne, a nie robić przeszczep z Vectry. No, ale to było na fali przystępnych cenowo, dużych coupe, więc gdzieś przycinać musieli. Stylistycznie to jednak złoto, w szczególności jeśli popatrzeć na to co wtedy jeździło na drogach. Piękne czasy coupe budowanych na segmencie D.

Co z tego, że 4x4 miała 280 na liczniku, jak napęd popsuł się dwa razy zanim tę prędkość osiągnęła XD.
  • Odpowiedz
@Kroledyp: rozumiem (a może inaczej - przyjmuję do wiadomośći) pasjonowanie się motoryzacją, no ale to było 30 lat temu. Mimo wszystko większy komfort i przyjemność z jazdy daje teraz losowo wybrana z salonu KIA
  • Odpowiedz
@Kroledyp: calibra to jakiś ewenement. Turbo w dobrym stanie można kupić za śmieszne pieniądze dziś, w porównaniu do konkurencji.

Ale Cali kojarzę głównie z dźwiękiem wszystkiego w środku ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz