Wpis z mikrobloga

@debestaa: Kupuja, bo MG jest tanszy, a pozniej pluja sobie w morde, bo za tym idzie slaba jakosc. Do tego jeszcze sentyment do marki z mlodosci, a ze to chinczyk kupil marke i robi po taniosci, to juz inna sprawa.

Nawet juz nie wspomne, ze zestawiles samochody spalinowe/ev razem z tesla, ktora ma tylko EV.
  • Odpowiedz
@Voltix:

pluja sobie w morde, bo za tym idzie slaba jakosc. Do tego jeszcze sentyment do marki


Czyli jak oryginalne MG, nie wiem gdzie problem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@debestaa:

ludzie wolą spalinowe/hybrydowe


Sądząc po rosnącej sprzedaży ev jednak mniej.

kogo stać żeby później baterię wymieniać


Nikt kto kupuje nowe auto o tym nie myśli
  • Odpowiedz
@debestaa i4 jest porównywalny z Teslą.

MG jak już pisałem sprzedaje też też spalinowe i ma przyzwoita jakość. Także jakość/cena jest na przyzwoitym poziomie. MG4 jest 50tys tańsze od Tesli więc jak ktoś nie ma tych 50 tys to z pewnością MG to będzie spoko wybór.

Nie wiem dlaczego ciągle porownujesz to MG z Tesla. Kia, Toyota, Ford powinny się bardziej bać niż Tesla
  • Odpowiedz
Sądząc po rosnącej sprzedaży ev jednak mniej.


@PiotrFr: tylko ciekawe ile z tej sprzedaży jest nakręcana dotacjami czy preferencjami podatkowymi? Sam chciałem kupować Model 3, ale hybrydowa Corolla wygrała niemal w każdej konkurencji. Tylko wkurza, że trzeba na stację jeździć zamiast ładować pod domem.
  • Odpowiedz
@ShortyLookMean: z dotacjami czy bez, wiele rzeczy się nie zmienia. Elektryk ma dużo plusów. Do tego mogąc np tak jak ja ładować w domu za 0.10€/kWh czy na autostradzie za 0.30€, sama oszczędność na paliwie pokrywa ratę leasingu praktycznie. A gdzie tu jeszcze liczyć droższy leasing za spalinowy
  • Odpowiedz
@PiotrFr: kumpla Model 3 potrzebuje 17 kWh/100 km. Sprawdzane na podliczniku, bo Tesla ignoruje zużycie inne niż podczas jazdy. Moja Corolla to mniej niż 6 benzyny na 100 km. Więc przejechanie kilometra kosztuje mnie 0,20-0,25 zł, zależnie od aktualnych cen benzyny. Wątpię, że jakikolwiek samochód będę trzymał na tyle długo, żeby Tesla była opłacalna. A jeszcze musiałbym się pogodzić z tym jak kiepski to samochód.
  • Odpowiedz