Wpis z mikrobloga

Kilkanaście dni temu chciałem doładować saldo #revolut kwotą 1000zl, ale #bank #pko zablokował kartę podczas transakcji, pobierając od razu tego tysiąca. Na revolut widnieje to jako płatność odrzucona, nie widać jej w żadnym wyciągu, nic. Konsultant powiedział że po kilku dniach kasa wróci, ale mijają już dwa tygodnie i nic. W banku powiedzieli że po ich stronie wszystko gra, a revolut ciągle nie oddaje kasy. Co zrobić? #pytaniedoeksperta
  • 7
  • Odpowiedz
W banku powiedzieli że po ich stronie wszystko gra


@maliczek: w banku jest jako blokada czy jako platnosc rozliczona? po 14 dniach dokladnie zwykle platnosc wygasa. jak to jest platnosc rozliczona, to pisz najpierw do revoluta zeb zabrali i nie dodali i ze jak nie oddadza to zrobisz chargeback, jak nie oddadza to zrob chargeback
  • Odpowiedz
  • 0
@maliczek Aby wyjaśnić sprawę, prosimy wysłać zgłoszenie z serwisu internetowego iPKO: Moje sprawy > Kontakt z bankiem > Skontaktuj się z nami > Zadaj pytanie online.
  • Odpowiedz
Czy procedura charge back będzie ok w tym przypadku? Niech to oni szukają tej kasy.


@maliczek: tak. choc czasem revolut moze sie obrazic i wylaczyc twoje konto. nie zapomnij dolaczyc jakis screenow od revoluta gdzie support mowi ze nie maja twojej kasy i ze to problem niby twojego banku
  • Odpowiedz