Wpis z mikrobloga

  • 18
@maikeleleq
IMHO wszyscy którzy srają na wnętrze cupry ostatni raz widzieli nowe auto jak stary malucha na giełdzie kupił, a sami jeżdżą pastuchem w gnojówce.

Po #!$%@? wam pokrętła do klimy jak auto ma 3 albo 4 strefy w automacie? Lubicie sobie pokręcić z nudów to polecam suty sobie powykręcać, bo ja to się może nie znam, ale mi potrzeba tylko jednej temperatury do jeżdżenia. No ale może ja nie mam menopauzy
  • Odpowiedz
@tomek_olo
Typie, to jest VAG - z obdeleven włączysz i wyłączysz wszystko zwykłym telefonem na andku.

To nie jest Mazda czy Mitsubishi że bez interfejsu serwisowego nie podchodź. Ostatnio znalazłem na YT typa który pokazuje łopatologicznie jak odblokować doświetlanie zakrętów, wyłączanie świateł na postoju, pamięć line assista itd....na przykładzie zwykłej Arony
  • Odpowiedz
@maikeleleq to trzeba walić producentów, ja kupiłem BMW 4 z 2022 i nadal mam i fizyczne przyciski i dotykowy ekran i idrive i jest to najlepsze rozwiązanie @wojtoon jak auto jest na gwarancji to nie zawsze ogarniesz w obd Start stop a często po wizycie w aso traci się te ustawienia
  • Odpowiedz
@wojtoon a ja Ci mordo mówię, że na nowej platformie nie wyłączysz i #!$%@?. MQB Evo to nie Superb 3 :P Od Golfa 8/Octavii 4/Leona 4 zapomnij. Ochrona komponentu + auto permanentnie połączone z netem. Nie takie kozaki próbowały i wymiękły. Niektórzy kabel przy aku odpinają, ale to średnio polecane rozwiązanie.
  • Odpowiedz
@maikeleleq Mam Q3 Sportback z 2023, świetne auto - najlepiej samemu je skonfigurować, wyjdzie zdecydowanie lepiej cenowo (bo rabaty) i dobierzesz sobie np. pakiet interior design selection, w którym masz wykończenie wnętrza w alcantarze. Jak masz pytania do autka to wal na PM.
  • Odpowiedz
@maikeleleq: chyba kwestia gustu, bo górne wygląda zdecydowanie estetyczniej

i praktyczniej też, bo masz pod ręką te najważniejsze pokrętła i przyciski fizyczne
  • Odpowiedz