Aktywne Wpisy
mirko_anonim +7
✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Uwielbiam tych bajkopisarzy #programista15k.
Twierdzą że zarabiają po 30k, a jak ich zapytasz o podróże, to okazuje się, że najdalej byli u ciotki na Śląsku xd
Tak się składa, że pracuje w dobrym it i mogę powiedzieć, że zagraniczne wakacje dwa razy w roku to raczej norma.
Najczęstsze kierunki to Włochy, Portugalia,hiszpania, a dalej to Chiny, Japonia i Ameryka.
Nie liczę kilkudniowych krajowych wypadów, bo weekend w spa
Uwielbiam tych bajkopisarzy #programista15k.
Twierdzą że zarabiają po 30k, a jak ich zapytasz o podróże, to okazuje się, że najdalej byli u ciotki na Śląsku xd
Tak się składa, że pracuje w dobrym it i mogę powiedzieć, że zagraniczne wakacje dwa razy w roku to raczej norma.
Najczęstsze kierunki to Włochy, Portugalia,hiszpania, a dalej to Chiny, Japonia i Ameryka.
Nie liczę kilkudniowych krajowych wypadów, bo weekend w spa
InnyWymiar90 +39
Na nocnej nikt nie zauważy
znalazłem coś takiego:
Czegoś nie rozumiem. Jeśli "predictive maintenance" rzekomo nie zastępuje sztywnych interwałów czasowych w których należy dokonywać serwisu to w takim razie po co się w pakować w pierwszej kolejności?
Tbm oraz cbm wchodzi w skład Preventive Maintenance. Tbm- po prostu wymieniasz łożysko czy olej co 6 miesięcy, cbm to sprawdzasz np. raz na miesiąc ich stan (oczywiście w tym przypadku to ma sens jak mówimy np. o maszynie do której wchodzi 50 litrów oleju albo o łożysku które kosztuje kilkanaście tys, a są takie). Tutaj bardziej
-PM w który wchodzi Condition Base Maintenance i Time Base Maintenance jest prewencją która ograniczy Ci zużycie naturalne. W stylu wiem że po "przejechaniu" XX cykli mam wymienić to i to, wiem że gdy wzrośnie mi moment/ temperatura do tylu i tylu mam dokonać wymiany
-PDM jest też nazywane prognozowanym utrzymaniem ruchu- czyli ty jesteś dokładnie w stanie przewidzieć ile wytrzyma dany komponent przy