Wpis z mikrobloga

siema
jak wyglada zwrot towaru w rtv euro agd?
zakupilem 21 grudnia z kontem klienta ps5, ale teraz sobie tak mysle ze chyba narazie tej konsolki nie potrzebuje i kupie sobie w przyszlosci.
na zwrot bez podania przyczyny jest miesiac? nie bedzie syfu z tym?

#zwrot #ps5 #rtveuroagd #pytanie #zakupy
  • 16
  • Odpowiedz
@M1r3cz3k: Jeśli kupowałeś w salonie to masz 30 dni na zwrot w dowolnym salonie. Jeśli kupowałeś przez internet to masz 30 dni na zwrot wysyłkowo.
  • Odpowiedz
@M1r3cz3k internetowo jak kupiłeś można zwrócić do 14 dni (bez konta moje euro), a 30 dni z kontem moje euro (zakup musi być przypisany do konta). A stacjonarnie jak kupiłeś to chyba nie muszą przyjąć zwrotu, to dobra wola pracownika/kierownika sklepu
  • Odpowiedz
@M1r3cz3k: Wczoraj próbowałem zwrócić kartę sieciową. Nieotwieraną. Baba zrobiła raban, że ona powinna być w folii i ona za taki zwrot nie weźmie odpowiedzialności i mi nie przyjęła - kazała iść do innego Euro.
  • Odpowiedz
@Vadzior: Muszą przyjąć zwrot przy zakupach stacjonarnych, bo taki mają regulamin, ale chyba dotyczy to tylko nieotwieranych i tym bardziej nieużywanych produktów.

Jak napisałem wyżej mnie nie udało się zwrócić nawet nieotwieranego, bo jej się wydawało, że opakowanie powinno być inne.
  • Odpowiedz
@M1r3cz3k: Zwrot w sklepie

Czego m.in. nie możesz zwrócić?

Towarów bez oryginalnego opakowania i całej zawartości – towar musi być zapakowany w opakowanie, które zawiera fabryczne zabezpieczenia (jak styropian, folie, plomby czy naklejki) i pełne wyposażenie (gwarancję, instrukcje i inne).
Wyjątkiem są towary dużych rozmiarów, które zamawiasz z dostawą do domu – ich zwrot uznamy nawet bez opakowania.
Towarów rozpakowanych przez ciebie – jeśli chcesz obejrzeć produkt, poproś o to sprzedawcę
  • Odpowiedz
@wigr ok, podobno przekaza jest taki, że pracownik ma zrobić wszystko aby nie przyjąć zwrotu stacjonarnie, ma się czepiać absolutnie każdego szczegółu, aby wykazać używanie produktu. + gadka brak możliwości weryfikacji używania
Koniec końców praktycznie nic nie jest przyjmowane.
Pewnie to zależy od sklepu jak bardzo naciskają na pracowników z tym. Znajomy pracuje w jakimś patologicznym euro w małym mieście.
  • Odpowiedz
@M1r3cz3k: Zalezy od farta, mi pisali ze nie przyjma zwroty monitora (oddawalem dzien po tym jak kupilem stacjonarnie, podlaczylem i stwierdzilem ze jednak nie pasuje mi), a poszedłem do sklepu powiedziałem ze tylko odpakowany i nie byl włączany, odpakowali monitor, obejrzeli i oddali kase
  • Odpowiedz