Wpis z mikrobloga

Różowa zamówiła coś do paczkomatu #pocztex #pocztapolska paczka jest w paczkomacie, ale zapomnieli do niej wysłać kod odbioru xDD teraz od 40min słyszy, że czas oczekiwania na połączenie na z konsultantem to 20 min. Ta instytucja powinna zostać spalona i zaorana...
  • 4
  • Odpowiedz
@qwerty93:
Kody potrafią przyjść z opóźnieniem, będzie info w emonitoringu o wysłaniu sms-a lub maila (albo jednego i drugiego jak nadawca podał). Większość automatów to maszyny firmy zewnętrznej (korzysta z nich DPD, DHL i Poczta Polska), tych własnych jest bardzo mało.
A co do kodu odbioru, to najlepiej napisać na kontakt@poczta-polska.pl, ewentualnie spróbować z aplikacji mobilnej (w automatach własnych PP można odbierać przesyłki przez aplikację).

ps. Powiadomienie wysyłanie jest automatycznie jako
  • Odpowiedz
  • 0
@pcela w emonitoringu było info o wsadzeniu paczki do automatu o godzinie 11:30 i od tamtej pory nic się nie działo.
O w mordę, to poczta ma już swoją aplikację mobilną ?
Różowa napisała na fb poczty i jakoś jej ogarnęli ten kod.
Edit: a jeśli chodzi o sms to dostała jedną wiadomość o nadaniu z linkiem do emonitoringu i to tyle z ich strony
  • Odpowiedz