Wpis z mikrobloga

Czy jest tu ktos z #wroclaw lub #dolnyslask, kto pracuje (lub dobrze zna kogos kto pracuje) w branzy #transport #spedycja #logistyka jako #spedytor lub dyspozytor samochodow ciezarowych w miedzynarodowym transporcie drogowym i moglby powiedziec na jakie zarobki brutto z umowa o prace (nie b2b) mozna liczyc z 14-letnim doswiadczeniem oraz angielskim i niemieckim na bardzo dobrym poziomie?
  • 7
  • Odpowiedz
@dxr_ w tej branży samo doświadczenie nie jest aż tak kluczowe jak kontakty czy pozycja. Ja obstawiam, że koło 6-7k netto można wołać (podstawy) a pewnie czy % od ładunków to już inna para kaloszy
  • Odpowiedz
via Wykop
  • 0
@zielony_goblin: Dzieki za rzeczowa odpowiedz, o dodatkowej prowizji zapomnialem - moglbys moze napisac na jaki % od zyskow na spedycji mozna liczyc (ja jako dyspozytor nie mam nic)?
  • Odpowiedz
@dxr_: tylko, że te pieniądze to zarobisz, ale nie w Sennderze, Coyotach czy CH Robinsonie. Na Twoim miejscu, z takim doświadczeniem szukałbym po firmach transportowych, a nie przepisywaczach. Może jakiś Chomar, DST, Dedal, Wichot (nie wierzę, że to piszę) ktoś z własną flotą.
  • Odpowiedz
via Wykop
  • 0
@czarny_matt94: dzieki za rade i nazwy wiekszych przewoznikow w okolicy, u ktorych zobacze na stronach internetowych czy szukaja dyspozytorow i jakie warunki oferuja.
  • Odpowiedz
@dxr_: jeżeli pracujesz w branży 14 lat i się pytasz o zarobki to znaczy, że nie jest za ciekawie.
Pytanie jest proste, ile wyrabiasz marży? Nikogo twoje doświadczenie nie interesuje. Czy masz 14 lat czy 7 lat. (zakładajac że masz już pare lat).

Zadajesz takie pytania, ze nie wiem czy masz to doswiadczenie wogóle, bo spedytor a dyspozytor to 2 różne bajki.

Jeżeli nie masz klientów to możesz liczyć na 4000-5000
  • Odpowiedz
via Wykop
  • 0
@KaweX: podważasz moje doświadczenie, a gdybyś poczytał inne moje wpisy, to byś zobaczył, że nie pracuję w Polsce (do odpowiedzi na zadane pytanie nie była to istotna informacja, więc ją pominąłem).

Obecnie ogarniam około 40% ładunków własnym taborem i 60% spedycyjnie, więc te 2 bajki o których wspomniałeś można jakoś polączyć (w umowie nazwa mojego stanowiska to jednak dyspozytor).

System wynagradzania i premiowania oraz stawki są u mnie inne niż w
  • Odpowiedz
@dxr_: pytanie czy sprzedajesz ładunkie firmowe czy swoje, bo to 2 różne bajki.
Czy odchodząc z obecnej firmy jesteś pewny, że klient pójdzie za tobą? czy jest tylko ze względu na to że obslugiwane jest waszymi autami.

Na starcie bez doświadczenia myśle ze na ten moment 3500-4000 netto na UOP
Z twoim doświadczeniem czyli znajomośc rynku i język niemiecki ,który mimo wszystko nie jest tak popularny jak angielski 5500-6500 netto. Jak
  • Odpowiedz