Wpis z mikrobloga

Internet z UPC co chwilę tragicznie zwalnia. Co parę dni muszę resetować modem z UPC, co trochę pomaga - modem który dodatkowo bardzo się grzeje, a przy resecie muszę go włączać po kilka razy bo prawdopodobnie dogorywa... Czy ktoś też tak ma? Chat UPC twierdzi, że wszystko w porządku - zdalnie tylko "czyszczą pamięć podręczną" i proszą o restart modemu. Nie chcą go wymienić. Mam od nich internet z 12 lat i do niedawna działał bardzo dobrze. Problemy to kwestia ostatnich kilku miesięcy.

#upc #play
  • 9
  • Odpowiedz
  • 0
@Adi11: Nie, nie włączałem nic takiego. Polecasz czy przestrzegasz? To tak stary modem/router, że nawet nie wiem, czy ma taką możliwość. To urządzenie mam od okolic roku 2012....
  • Odpowiedz
@Greggi: Tryb bridge (tryb mostu) powoduje, że urządzenie jest przeźroczyste dla sieci (tak jakby go nie było) i cały proces autoryzacji odbywa się już na kolejnym urządzeniu. Dlatego też adres IP routera dostawcy pojawi się na drugim (kolejnym) urządzeniu.
  • Odpowiedz
@Greggi: Sprawdź w routerze, czy możesz włączyć bridge jak tak to kup inny router i problem zniknie miałem kiedyś coś podobnego.
  • Odpowiedz
  • 0
@Adi11: Rozumiem, ale w mojej sytuacji mogłoby to pomóc? Ja zakładam, że skoro UPC wypożycza mi sprzęt, to on powinien działać poprawnie i nie powinno być konieczności robienia "obejścia", żeby to jakkolwiek działało. Przez lata było OK, mam problemy od kilku miesięcy - więc podejrzewam, że po prostu router ma swoje ostatnie tchnienie - tylko UPC nie chce tego zrozumieć i go wymienić na nowy/sprawny.
  • Odpowiedz