Wpis z mikrobloga

#play @play_polska czy wy jestescie normalni??? Widzę że bez pójścia z tym dalej temat będzie zlewany.

Od 12 listopada mam aktywowany cykliczny pakiet XL, od razu aktywowałem 12x400GB. Doładowania na odnowienie XL szły z zapasem czasu.

Jednak w tym miesiącu coś wam nie pykło i mimo odnowienia XL nie dodaliście 400gb.

Zgłosiłem ten problem 14 stycznia, 15 stycznia dzwoniłem na infolinie, gdzie otrzymałem informację że faktycznie coś u was nie zadziałało, napadam was na czatach/infolinii, a wy nic nie możecie i mam czekać 2 tygodnie, aż ktoś znajdzie czas by ogarnąć moje zgłoszenie. Po co wam konsultanci, skoro nic nie mogą??

To jest prepaid, a nie abonament na którym można dłużej olewać klienta.

Problem jest z waszej winy i powinien być rozwiązany NATYCHMIASTOWO. Tymczasem ja trace czas i gram w tego waszego korpo ping ponga. Czy to już się nadaje do UOKiK??

I proszę nie piszczcie mi tej swojej badziewnej formułki o tym jak wam przykro że macie klienta w poważaniu.
  • 2