Aktywne Wpisy
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Nie mam już pojęcia co robić... 27 lat na karku, z różowa poznaliśmy się w szkole i jesteśmy w związku już 9 lat, mieszkamy razem od 7.
Na początku wszystko było super, wspieraliśmy się, odkrywaliśmy jak to jest być samodzielnymi i "dorosłymi", ja praktycznie od początku jak mialem 19 lv poszedłem pracować do firmy, gdzie zarabiałem ledwo ponad najniższa krajowa. Ona dostała się na jakiś staż w korpo, gdzie finalnie po latach
Na początku wszystko było super, wspieraliśmy się, odkrywaliśmy jak to jest być samodzielnymi i "dorosłymi", ja praktycznie od początku jak mialem 19 lv poszedłem pracować do firmy, gdzie zarabiałem ledwo ponad najniższa krajowa. Ona dostała się na jakiś staż w korpo, gdzie finalnie po latach
Gość napisał, że rozrząd się posypał i mechanik powiedział, że całość wyjdzie 15k(te samochody chodzą po 10-12)
Szklanki się posypały, jakieś luzy prowadnic zaworowych
No i tak mnie to ciekawi skąd ta cena bo najdroższe silniki do tego modelu regenerowane chodzą po 3800, wymiana silnika po wpisaniu w google 1000-1500. Co tam się jeszcze mogło odwalić że taka cena wywalona w kosmos?
#mechanikasamochodowa
1. Części pewnie z hurtowni, nowe, żeby nie bawić się w regeneracje i mieć ewentualnie reklamacje.
2. Bardzo dużo z tym roboty i pewnie mechanik chce zarobić
3. Albo mu się nie chce z tym bawić i rzucił zaporową cenę ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ja u siebie też robiłem i wyszło mnie ok 5k (diesel) ale robiłem sam i większość rzeczy była regenerowana
@Anty_Chryst: Zerwanie rozrządu to zazwyczaj mielonka całego silnika.
Bo to równie dobrze może być uszkodzony wał, cały komplet korbowo-tłokowy, blok, głowica wszystkie części. Tak więc remont tak mniej-więcej wyjdzie.
Natomiast oczywiście można (i często jest to jedyna opłacalna opcja) kupić używany silnik, licząc że będzie w dobrym stanie, wymienić bez rozbierania i liczyć że będzie dobrze (często jest).