Wpis z mikrobloga

@mlody__wilk ja od tego zaczynałem. Pomagasz pracownikom z ich problemami + czynności administracyjne takie jak wdrożenie nowych systemów + administracja tym co masz. Dostępy, konta itd itd
  • Odpowiedz
Specjalista ds. wsparcia IT


@mlody__wilk: U mnie w robocie to taki miły Hindus co go prosze o dostępy dla nowych pracowników albo klucze na jakieś licencje, ale jak ogarniasz to się robi więcej rzeczy do roboty, można się wykazać a do tego zawsze do lepiej niż z support z normalnymi klientami.
  • Odpowiedz
@mlody__wilk: wymagania niskie, więc chętnych dużo. Ja przez półtora miesiąca złożyłem ponad 100 cv na taką posadę i nikt nie zadzwonił. Pomimo, że też informatyka skończyłem, plus kilka staży i praktyk ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz