Aktywne Wpisy
odyn88 +178
13 lat na wykopie i chlanie w weekendy zrobiły swoje XD przepraszam tag ( ͡° ʖ̯ ͡°) Adbuster podał mi legalne narkotyki w tunelu i wyszło jak zawsze
@Teemcio gratulację, że uratowałeś honor tagu na wykopie :)
Ciekawe uczucie dostać pierwszy raz w życiu cymbał w głowę xD
#famemma #bitasmietanka
@Teemcio gratulację, że uratowałeś honor tagu na wykopie :)
Ciekawe uczucie dostać pierwszy raz w życiu cymbał w głowę xD
#famemma #bitasmietanka
spreparowany +113
Mimo fajnych walk i dobrej rozrywki największy plus Bitej Śmietanki to brak mś#!$%@? i dodanie Filipa, jeszcze z czasów komentatorki lola fajnie się go słuchało, budował fajne emocje #famemma
Aktywne Znaleziska
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Skąd panuje przekonanie, że manualna skrzynia jest lepsza w teren? Nie chodzi mi o aspekt awaryjnosci czy kosztów serwisu. Chodzi o to, że ludzie mają kontrolę w przypadku manualnej? Przecież te nowe skrzynie automatyczne np. W Land Cruiserze są super rozwiązane. Możesz selektywnie wybrać sobie bieg który chcesz, co lepiej możesz na postoju wbić sobie trójkę i auto się rozpędzi samo zmieniając po drodze biegi do trzeciego biegu i ma nim zostanie. To jest bardzo spoko przy podjazdach bo na szczycie jestes zablokowany np. 3 i reduktor i masz prędkość i obroty. Na minus to brak sprzęgła i ewentualnie w jakichś konkretnych sytuacjach można strzelić ze sprzęgła czy na polsprzegle coś próbować (ale dla samego sprzęgła to akurat duże obciążenia). Jechałem na Rumunię na wyprawę autem w manualu i naprawdę machania dźwignią było od groma i automat byłby mega wygodny. Przy takiej jeździe turystycznej i tak większość to drogi polne szutrowe gdzie nie wykorzysta się potencjału ręcznej zmiany biegów. Plus dojazd przez inne kraje do konkretnego miejsca to automat byłby mega wygodny, mnie już po 3000 km trochę irytowało wajhowanie. Myślę, że automat by mega się sprawdził w takim turystycznym offroadzie. Może jakieś rock-cwarlery czy coś takiego, gdzie reczny dobór przełożeń jest konieczny ale to ekstremalna odmiana aut.
Zapraszam do dyskusji, może coś źle rozumiem albo pomijam jakieś aspekty. I tak jak mówię nie pytam o koszty serwisu czycl awaryjnosc, załóżmy, że mówimy o nowych autach z salonu.