Wpis z mikrobloga

Klienci nazwa.pl mają dostęp do dwóch rodzajów pomocy: standardowej i Premium. Pomoc Premium skraca czas oczekiwania na odpowiedź e-mailową i kontakt z Infolinią, zwracając się głównie do tych, dla których szybka reakcja jest kluczowa.

Jeśli już nie korzystasz z naszych usług, możesz przesłać do nas dyspozycje o usunięcia Panelu Klienta. Jesteśmy dostępni przez całą dobę pod adresem e-mail: kontakt@nazwa.pl oraz pod numerem telefonu: 22 454 48 10.
  • Odpowiedz
@emitar: każda osoba, która miała kontakt z naszym Działem Obsługi z pewnością zauważyła że dokładamy wszelkich starań, aby nasza obsługa działała efektywnie. Niezależnie od tego, czy są to standardowe godziny pracy, weekend, czy nawet Sylwester o godzinie 23:59 ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz