Wpis z mikrobloga

@NaChMiNick:
@AlienFromWenus
te gwiazdki to są o dupę potłuc, bo teraz praktycznie każde autko zdobywa maxa.

W suvach chodzi o to, że masz:
- większą masę, a więc przy zderzeniu zgniatasz przeciwnika jak tir
- suvy mają wyżej belkę, a więc wbijasz się w przeciwnika jak statek w lodowiec
- siedzisz wyżej, lepsza widoczność
- jesteś bardziej widoczny na ulicy
- jedziesz wolniej bo bardziej czuć prędkość
@aczutuse:

- jedziesz wolniej bo bardziej czuć prędkość

W suvie mniej czuć prędkość. Ma wyższe i bardziej miękkie zawieszenie. Im twardsze i niższe, tym odczuwalna prędkość jest wyższa.

- siedzisz wyżej, lepsza widoczność

Siedzisz wyżej - owszem. Widoczność natomiast w przypadku większości SUV jest znacznie gorsza. Mniej widać tego, co znajduje się blisko przed maską.
@FightMaker: ustaw se fotel wyżej to zobaczysz jak się jedzie. ja se miałem crossovera 160cm to jezdzilem powoli. Potem się przesiadłem do bmw 1, fotel na sam dół i jezdzilem jak wariat.
@FightMaker: widoczność znacznie lepsza była w tym crosoverze., duże szyby i w ogóle. Konca maski i tak nie widzisz bo sa zakrzywione w dol zeby pieszego wywalic przy rąbnięciu skosić i wywalić do góry a nie pod koła.
- jedziesz wolniej bo bardziej czuć prędkość


@aczutuse:

zalezy co przez to rozumiesz. jezli chodzi o jazde po ostrych zakretach to duuzo zalezy tez od auta.
np moj suv ma hydrauliczne stabilizatory dynamic lepiej jezdzi nawet na zakretach od auta mojej matki ktore z tylu ma belke skretna i jest tylko jeden stabilizator - z przodu
natomiast odczuwanie predkosci na prostej to jest niemozliwe zeby w samochodzie ktorym siedzi sie wyzej