Wpis z mikrobloga

@Glimpse0fTheFuture: Zdałem pierwszy egzamin, do kolejnego sie lekko przygotowuje natomiast nie wiem kiedy go zdam. W tym momencie nie wykonuje pracy, która wykorzystuje wiedzę nabytą w tak dużym aspekcie jakbym chciał. Jestem teraz w kilku procesach rekrutacyjnych i uważam, że CFA otwiera możliwości rekrutacyjne do ciekawych roli w finansach, natomiast jest to plus i efekt "wow" dla rekrutacji prowadzonych przez osoby spoza Polski. Polskie rekruterki w wiekszosci mysla, ze jest to
@takamojaopinia: Taki certyfikat z innymi skillami pewnie otwiera wiele dróg do pracy w bankowości jako nie-doradca klienta. Można też pracować dla funduszy itd. Zastanawiam się czy nie zacząć robić takiego certyfikatu żeby za ewentualnie 3-6 lat pracować w sektorze bankowym/inwestycyjnym, bo póki co to jestem księgowym, ale ja zawsze wolałem finanse od rachunkowości.

Na pewno w sezonie zimowym zapisze się na magisterkę zaoczną. Ogólnie mnie prywatnie interesuje rynek finansowy, a szczególnie
styc


@Glimpse0fTheFuture: Ogolnie uwazam ze CFA jest swietnie uporzadkowany pod wzgledem wiedzy, oznacza to, ze prowadzi cie za reke przez wiekszosc aspektow finansow i np. po takim pierwszym poziomie masz holistyczne zrozumienie z czym sie finanse je. Pomaga to rowniez w dyskusji z bardziej doswiadczonymi wspolpracownikami, poniewaz ogarniasz szerzej rozumiane finanse (+mozliwe ze znajdziesz temat ktory bardziej cie zainteresuje, albo konkretną działkę, która wyda ci się interesująca i już bedziesz wiedziec
@takamojaopinia:

Póki co to chcę zostać w księgowości minimum rok żeby mieć 2 lata doświadczenia pracy zawodowej w kierunku w jakim się wykształciłem, wcześniej pracowałem w e-commerce jako chłopak, który obsługiwał klientów, pakował zamówienia, rozliczał się z hurtowniami, zajmował się reklamacjami klientów itd., ale to była praca na chwilę.