Wpis z mikrobloga

Cześć, polecicie coś na a2? Interesuje mnie enduro/supermoto. Najlepiej nie coś strasznie ciężkiego, motocykl ma być do spokojnej turystycznej jazdy + lekki teren. Teraz mam lc4 400, ale bez kwita i w sumie jestem bardzo zadowolony. Myślałem oczywiście o lc4 620, ale niestety się nie łapie na tą kategorię. Patrzyłem też wstępnie na Hondę FMX 650, ale widzę o niej niezbyt przychylne opinie. Budżet to tak z 10-20k, na roczniku mi nie zależy, byle części były dostępne.
#motocykle
  • 13
  • 0
@zapalara: A jak kwestia prędkości przelotowych? Jeszcze myślę nad lc4 620/640, bo w sumie mniejszy brat tego modelu mnie nigdy nie zawiódł, a teoretycznie silnik powinien mieć trochę lżej na prostych.
@Hehehe115: zalezy od przelozen, dla mnie takie 125kmh jedzie ok, vmax 145-150. Na pewno ktm mocniejszy i bardziej dziki, kumpel ma. Obiektywnie lepsze moto, ale surowe, drz-400 też ma coś w sobie. Ogólnie zdrowy egzemplarz tego i tego jest jak najbardziej godny polecenia.
  • 0
@mpetrumnigrum: A kojarzysz jak to wygląda i ewentualnie jest później respektowane w kwestii mocy? Bo widzę całkiem sporo zablokowanych z homologacją na A2. Tylko teraz kwestia czy to są faktyczne blokady czy żeby tylko dostać kwitek i pełna moc, bo trochę strach coś takiego kupić z wizją wypadku. Oczywiście pewnie te kontrole to utopia, jednak już bym wolał mieć wszystko legalnie. Czy po prostu odpuścić takie ogłoszenia, lepiej kupić samemu i
@Hehehe115: część pewnie tylko na papierze jest zblokowanych część naprawdę jest zblokowanych.
Jedno jest pewne jeśli masz w dowodzie wbite mniej niż 48KM to nikt tego nie będzie kwestionował ani policja ani przegląd bo nikt z nich niema hamowni.
Osobiście wolał bym kupić coś mocniejszego zablokowanego normalnie lub fikcyjnie bo jak nabędziesz pełne A to sobie odblokujesz.