@kuraku: jak widać w praktyce jeżdżąc tamtędy ciągnięcie ścieżki tą stroną zamiast drugą jest głupotą. Dało się uniknąć takich koszmarków, dało się też uniknąć niepotrzebnej wycinki 50 drzew. W praktyce poza nawierzchnią nic się tam z przejazdem rowerem nie zmieni, głupi projekt.
@Koronanona @kasiknocheinmal @dethklok #!$%@? mać, bardziej jaskrawej ironii nie mogłem zrobić. Jest #!$%@? 7 pasów w tym miejscu na Google Maps. Jasne, że dałoby się to zrobić lepiej, gdyby ktoś się odważył ruszyć św. przepustowość.
@kuraku: oficer widzę, że pisownię ma taką odpowiednią jak plan tej ścieżki. Czyli rzeczywiście nic się nie zmieni, chcieli tylko zrobić rozpiernicz i wyciąć drzewa. Bardzo po krakowsku.
(Po ostatnich cudownych ścieżkach i zachwytach ludzi nad nimi już nie wiadomo co tu jest ironią, a co szczerym zadowoleniem)
#rower #szosa #krakow
@kuraku: przystanek przesunąć w przód, ścieżkę puścić tyłem, tak jak przy cmentarzu podgórskim/equealu
@kuraku: wystarczyło zlikwidować buspas i zastąpić go DDR, wtedy by to miało sens
Czyli rzeczywiście nic się nie zmieni, chcieli tylko zrobić rozpiernicz i wyciąć drzewa. Bardzo po krakowsku.
(Po ostatnich cudownych ścieżkach i zachwytach ludzi nad nimi już nie wiadomo co tu jest ironią, a co szczerym zadowoleniem)
@kasiknocheinmal: dla kontrastu, u nas Jacek nazywany betonowym pokazuje, że czasem da się inaczej :)
@dr3vil: prędkość podniesiona do 70, można jechać chodnikiem
a chodnik to też ulica. słowo, którego szukasz, to "jezdnia"