Wpis z mikrobloga

@vaio deck ma akurat chyba trochę trudniej bo to inna architektura, ale nie znam się aż tak, tylko na logikę mi się zdaje że jak telefony i switch działa na ARM to proces powinien być sporo prostszy.
via Android
  • 1
@Kryspin013 Idąc tą logiką gdy kupię używkę gry to jestem na poziomie pirata = nie wspieram bezpośrednio autorów.
Serio ludziska, to samo jest pod każdym wpisem o emulatorach. Miałem Switcha, nawet dwa (zwykły a potem OLED). Ale nie będę go kupował ponownie gdy za rogiem jest Switch 2. Nie będę też nosił wszędzie konsoli by sobie pograć w Mario czy Pokemony w kolejce do żabki...
@Kryspin013: to urocze jak ważną część twojego życia stanowię jeśli pamiętasz, że kilka lat temu kupiłem klucz na jakieś stronce. Ja już dawno zdążyłem o tym zapomnieć, a ty ciągle tym żyjesz.

Zabujałeś się we mnie czy to jakieś zaburzenia psychiczne? Z resztą nieważne, niezależnie od przyczyn zacznij żyć w końcu własnym życiem.
@Kryspin013 Idąc tą logiką gdy kupię używkę gry to jestem na poziomie pirata


@L3gion: Nie i trochę fikołek. Byś mógł kupić używkę ktoś musiał za nią zapłacić. Zresztą model gier nieprzypisanych na stałe do konta i fizycznych nośników to model na który producent się godzi.

Ty w tym momencie w żadnej formie nie wspierasz producenta, ani bezpośrednio, ani pośrednio, tylko po prostu bierzesz sobie garściami za darmo. I przypomnę, to wszystko
@Kryspin013: to urocze jak ważną część twojego życia stanowię jeśli pamiętasz, że kilka lat temu kupiłem klucz na jakieś stronce. Ja już dawno zdążyłem o tym zapomnieć, a ty ciągle tym żyjesz.


@OlFunkyBastard: Mam bardzo dobrą pamięć. Z drugiej strony mogę napisać to samo. To urocze jak ważną część twojego życia stanowi potężna sraka, przez którą dosłownie wyzywasz ludzi na portalach dla randomów (za co wielokrotnie dostałeś bana), bo ktoś