Wpis z mikrobloga

  • 0
@TrexTeR: to tyle dobrego ze problem nie wystepuje tylko u mnie xd moze jakis bląd maja czy co, kurde u mnie w mieszkaniu nie idzie rozmawiac bez wifi calling :x
  • Odpowiedz
@badi1992 a zainstalowałeś najnowsza wersje ios 17.4? moze przez to, bo ja wczoraj zainstalowalem, ale nie korzystam z wifi calling, wiec nie wiem, czy to uaktualnienie mialo jakis wplyw na to
  • Odpowiedz
  • 0
@Rogi_: wlasnie przed sekunda dostalem informacje od play, że ta aktualizacja wprowadzila cos tam innego dla play i trzeba czekac az play po swojej stronie zrobi jeszcze aktualizacje. Rozumiem, że też masz problem?
  • Odpowiedz
Kurde a ja już zrobiłem downgrade do 17.3 z backupu, ale też nic to nie dało, po konsultacjach z infolinią ta wysłała mi jakieś nowe ustawienia na kartę i wywaliło mnie z iMessage na amen, ale za to dalej nie działa WiFi calling. Zajebiście.
  • Odpowiedz
w salonie play robili różne sztuczki z telefonem , sprawdzali u siebie w systemie na moim koncie resetowali ustawienia i nic to nie dało wiec dali mi nową sim karte, zobaczę możę cos pomoże
  • Odpowiedz
To nie problem ani ustawień ani starej karty sim. W Play coś się wysypało. Dziwi mnie, że nie ma komunikacji między pionem inżynierskim, który zarządza siecią i systemem informatycznym a party line. Bo na infoliniach nic nie wiedzą i wymyślają resety ustawień, czy inne głupoty.
Podejrzewam, że oni aktualnie globalnie dla iOS bez względu na wersję wyłączyli WiFi-Call jak przestało ludziom działać na iOS 17.4 po update. Widocznie to wymaga jakiś zmian
  • Odpowiedz