Wpis z mikrobloga

Testów ciąg dalszy, było można skakać Staton <=> Pyro oczywiście bez ekranu ładowania bo #starcitizen to nie #starfield ;) podczas skoku między systemami (serwerami) można było spotkać innych graczy którzy również podróżowali między systemami (i można było z nimi rozpocząć walkę) , przy czym efekt skoku nie jest ukończony. Zostanie zwiększona ilość graczy na serwer (Pyro = 200 graczy, Stanton = 200 graczy) czyli łącznie 400 graczy na Shard, jak na razie testy static server mesing idą bez większych problemów i może dostaniemy całość szybciej na PU
Radaka - Testów ciąg dalszy, było można skakać Staton <=> Pyro oczywiście bez ekranu ...
  • 3
@Radaka: co do liczby graczy to skoro dalej mamy tylko 1 serwer na shard , a oni chca upchac 200 osób to albo zrobili update wydajności serwerów albo zapłacą w końcu za coś co da radę obsłużyć więcej niż 50 osób? No chyba, że celują w server fps =1
  • 1
@jasonfly: to nie tak, 1 fizyczny serwer w tej chwili obsługuje 4-5 serwerów gry czyli 400/500 graczy co przekłada się na to że serwer fizyczny nie wyrabia, dlatego ta tą chwile przy SSM chcą zrobić żeby 1 serwer fizyczny obsługiwał tylko 2 serwery gry. czyli Stanton i Pyro po 200 graczy, czyli 1 serwer fizyczny obsługuje tylko 2 serwery (pomiędzy nimi będzie replication layer) gry gdzie może być max 400 graczy