Wpis z mikrobloga

@wojstenik: Ta gra robiła ogromne wrażenie w tamtym czasie (to był 2006 rok?), i nawet na najniższych możliwych ustawieniach wyglądała, jak jeszcze żadna gra do tej pory, poziom otwartości świata i swobody w naszym działaniu, gdzie mogliśmy sobie pójść w każdym kierunku bez żadnych ograniczeń, to dosłownie wgniatało w fotel. Pamiętam, że moja pierwsza styczność z G3 to była wersja demo, gdzie świat gry był ograniczony niewidzialną ścianą w niedalekiej okolicy
  • Odpowiedz
@wojstenik: dla mnie najlepsza część to dwójeczka z dodatkiem, mój pierwszy RPG.
za dzieciaka nigdy nie skonczylem G1 bo sie balem Swiatyni Sniącego xDD
A dla G3 specjalnie upgradowalem kompa (wiecej ramu i lepsza karta graficzna), zmierzch bugów kupiłem na premierę (welp..)
  • Odpowiedz
@shalisek: g3 to gówno pod każdym względem. Mówię to z bólem serca i mówię to jako ktoś kto na siłę chciał się do tej gry przekonać modując ją ile wlezie. Napisałbym swego rodzaju list frustracyjny i zamieścił aby samemu sobie w głowie poukładać co w tej grze nienawidzę a co uważam za zmarnowane pomysły albo głupie
  • Odpowiedz
Ta gra robiła ogromne wrażenie w tamtym czasie (to był 2006 rok?), i nawet na najniższych możliwych ustawieniach wyglądała, jak jeszcze żadna gra do tej pory


@bary94pl: Chyba sobie w tym momencie żartujesz XD Na najniższych to ta gra wyglądała i nadal wygląda jak kompletne gówno. Nawet Gothic 2 na średnich wyglądał lepiej od Gothica 3 na najniższych. Właściwie to byle jaka gra z tamtego okresu wyglądała lepiej niż G3 na
z1x2c3 - >Ta gra robiła ogromne wrażenie w tamtym czasie (to był 2006 rok?), i nawet ...

źródło: Bez tytułu

Pobierz
  • Odpowiedz
@z1x2c3: Masz rację, nie wziąłem pod uwagę stricte, że na suwakach ustawionych na totalne minimum gra ma zasięg rysowania ustawiony na 10 metrów od postaci. Mimo wszystko w tamtych czasach grałem na praktycznie wszystkim na minimum, ale z tym zasięgiem rysowania ustawionym by było widać odrobine więcej mapy, a nie tak jak tu na screenie mgłę 10 metrów od postaci, i wtedy już ogrom i design świata robił takie wrażenie, jakiego
  • Odpowiedz
@bary94pl: Ja w 2007 jak przechodziłem po raz pierwszy Gothica 3 na słabiutkim Radeonie 9550 128MB, 768MB RAM i Athlonie 1,54GHz właśnie na najniższych z domieszką średnich to pierwsze moje wrażenia były takie, że gra jest paskudna. Brzydsza od Gothica 2, który śmigał mi wtedy na prawie najwyższych. Na tamte czasy faktycznie potrafiła robić wrażenie, ale tylko na pożądnych kompach w wyższych detalach. A tak to wyglądała niestety dennie.
  • Odpowiedz
@z1x2c3: ja odpaliłem demo w 2007 jakoś, już nie pamiętam kompletnie specyfikacji komputera, bo to był pierwszy komp, pamiętam jedynie że wymieniałem w nim kartę graifczną na jakąś lepsza, bo jakaś gra mi się nie chciała w ogóle uruchomić. No i to demo odpaliło się na niskich ale z dalekim zasięgiem rysowania, i mimo to ta gra mnie dosłownie oczarowała, bo czegoś takiego nigdy wcześniej w grach nie widziałem.
  • Odpowiedz