Wpis z mikrobloga

#polityka #bekazpisu #medycyna #ziobro

Zero wstawił ckliwe swoje zdjecie ze szpitala. Trochę dziwnie się je ogląda, wiedząc że podobno przeszedł operacji wycięcia części przełyku i żołądka. No ale może zdjęcie zrobiono przed samym zabiegiem albo zabieg wykonano technika nieinwazyjną... nie znam się na tym.
Ale mimo wszystko, dużo zdrowia ministrze Zero! Przyda ci się ono na zeznania w prokuraturze (σ ͜ʖσ)

Kempes - #polityka #bekazpisu #medycyna #ziobro

Zero wstawił ckliwe swoje zdjecie ze...

źródło: temp_file7797746399606993677

Pobierz
  • 22
  • Odpowiedz
@Kempes: laparoskopowo teraz robią takie operacje. Widać wejścia na żołądku (masz od 3 do 5) i na przełyku dwa. Zdrowia dla pana Ziobry, by miał siłę odsiedzieć 25 lat w zakładzie karnym.
  • Odpowiedz
@Kempes: @Lethaliity czyżby miał tracheostomię? Karma bywa okrutna. Słyszałam w którymś podcaście, że Ziobro chodził od lekarza do lekarza, bo nie wierzył w diagnozę i stracił na to dużo cennego czasu. A potem miał problem ze znalezieniem chętnych do jego leczenia, bo nikt o zdrowych zmysłach nie podejmie się leczenia tak ciężkiego przypadku, wiedząc co #!$%@?ł zero z rodziną.

Ciekawe czy to jego histeryczne wystąpienie będzie ostatnim i z tego zostanie
  • Odpowiedz
@SkrytyZolw: rzetelnych dziennikarzy z tv republika? Pokaż mi jakieś rzetelne źródło które potwierdziło chorobę ZZ, wciskasz ludziom tutaj kity jak zero, chłop tyle przekrętów narobił, tylu ludzi zniszczył, od dawna był na to przygotowany, nagle po przegranych wyborach dostaje raka, takie bajki to tylko łyknie zagorzały pisiorek
  • Odpowiedz
@PyjaSlamsAtak:

rzetelnych dziennikarzy z tv republika


Od kiedy w tv republika pracują dziennikarzy i to jeszcze rzetelni? Masz dziwne standardy, nie dziwi to u zielonki. Miałam na myśli choćby Radosława Grucę, Andrzeja Stankiewicza czy Renatę Grochal.

wciskasz ludziom tutaj kity jak zero