Wpis z mikrobloga

Cześć, robię magisterkę pt. "Jakość avatarów generowanych w przestrzeni wirtualnej". Pozwólcie że skopiuję mój zakres pracy: "Celem pracy jest uruchomienie minimum jednego algorytmu generującego avatary na podstawie skanu twarzy. Dokładność skanowania powinna być zmienna, dzięki czemu można będzie wygenerować dokładniejsze, lub mniej dokładne wirtualne postacie. Następnie należy przeprowadzić badania, w których ustalamy, czy zawsze najdokładniejszy algorytm daje najlepszy efekt. Badania muszą być oparte o opinię minimum 10 użytkowników. "
i kompetencje: "Umiejętność programowania w C#/Unity. Rozumienie problematyki analizy danych oraz przeprowadzania testów subiektywnych."
Zrobiłem research i za bardzo nie moge znaleźć algorytmów które generują żądane avatary. Możecie mnie jakoś nakierować? Z tego co wiem to samo generowanie avatarów można zrobić w metahuman na unreal engine. Sam skan twarzy można zrobić za pomocą LiDARu lub np. Azure Kinect. Zakładam że można zrobić customowy avatar w metahuman creator wgrywając swój własny skan twarzy. Ale jak uruchomić "system" do generowania awatarów pod VR? PS. nigdy nie programowałem w VR/AR :( Prośba o pomoc
#technologia #it #3d #vr #ar #lidar #metahuman #unrealengine
  • 2
@mustafi008: toś się wpakowal w gowno. Co rozumiesz przez system do generowania awatarów pod VR? Czy ten VR tu ma znaczenie jesli tak to jakie, jak to ma wygladac? Ja bym szedł w UE i metahuman zamiast unity. Sama nauka UE troche Ci zajmie. No i jak ma wyglądać ten avatar? Ma być statyczny czy dynamiczny (otwierać usta kiedy mówisz, mrugac oczami itd). Zbyt ogólnikowo to opisałeś więc trudno doradzic technologie