Wpis z mikrobloga

Mireczki moje, w dniu moich 5-tych urodzin na tym portalu (czego nie byłem świadom aż do dzisiaj) chciałbym wam zaprezentować mój mały twór czyli "Niedokończeniówkę" - chamskiego klona Infinity Craft w którym największym plusem jest to że jest po polsku. Gra polega na łączeniu elementów zaczynając od czterech żywiołów a kończy się... nigdy. Całość jest oparta na ChatGPT który generuje kolejne elementy więc wydaje mi się bezpieczne założyć że nie znajdziemy się w sytuacji gdzie wszystko zostanie wymyślone ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Wersja 0.1.x.d bo jeden z was się odezwał z zapytaniem czy może sobie poklikać po wrzuceniu posta wczoraj - spiąłem się i dokończyłem to co uznaję za niezbędne do w miarę przyjemnego korzystania z gierki. Lista rzeczy i pomysłów jest, czas jest, a skille można podłapać (jednak jeżeli ktoś chciałby się zlitować to cały kod jest dostępny na GitHubie więc wszelkie sugestie mile widziane).

Feedback wszelaki mile widziany, bawmy się dopóki tokeny na OpenAI się nie skończą albo serwer nie padnie XD

P.S. Myślałem żeby wyręczyć sztuczną inteligencję i dodać kilka smaczków ręcznie - co o tym myślicie?

tagi dla atencji
#chwalesie #gry #programowanie #tworczoscwlasna (?XD) #webdev
stynsynrj - Mireczki moje, w dniu moich 5-tych urodzin na tym portalu (czego nie byłe...

źródło: Animation1

Pobierz
  • 22
  • 0
@80kg: bardzo dobra uwaga, moim jedynym pomysłem patrząc na moje obecne skile z frontu to wyświetlenie smutnego kotka z informacją że UI nie jest dostosowany do tego - spróbuję to jednak ogarnąć ( ͡º ͜ʖ͡º)
@stynsynrj: brakuje mi wizualnego powiadomienia o tym, że mogę nałożyć jedno na drugie. Coś mogłoby się powiększać albo zmieniać kolor, albo dodawać ikonkę, albo łączyć się jak meta balls :D

Mam wrażenie, że cienie są odwrotnie - przy hover element "opada" zamiast być przyciągany do kursora i do przenoszenia nad inny element. Ale to takie "wydaje mi się".
  • 0
@ujdzie: ciekawe spostrzeżenie z tym wizualnym powiadomieniem - wychodzę z założenia że nie ma żadnych ograniczeń więc możesz nałożyć na cokolwiek i uzyskać w najgorszym wypadku mało interesujący wynik, ale zobaczę czy mój potworek jest w stanie takie coś zwizualizowa :D

co do cieni - chciałem w jakikolwiek sposób zasygnalizować że element jest interaktywny, ale faktycznie przy takiej podstawowej mechanice jak przyciąganie powinno być na odwrót, zmienię to, dzięki!
@stynsynrj: Jest to jakoś synchronizowane między graczami? Że takie same połączenia zawsze będą dawać taki sam wynik? Czy jest szansa, że używając tych samych składników dwóch różnych graczy otrzyma dwa różne wyniki?
  • 0
@Horvath: łącząc dwa elementy najpierw sprawdzana jest baza danych czy ktoś takie hasło już utworzył, jeżeli nie ma wyniku to odpytywany jest ChatGPT o zaserwowanie hasła które jest zapisywane wraz z kombinacją do bazy. Bez tego to byłby za drogi interes :D
  • 1
Poupdatowane
@Horvath od teraz nowe obiekty będą pokazywać dodatkową emotkę jeżeli wcześniej nikt tego hasła nie wygenerował, można filtrować listę po jedynie nowych obiektach których się jest twórcą
@ujdzie od teraz elementy się powiększają co ma sygnalizować możliwość połączenia, dodatkowo zmieniłem domyślne ustawienia cieni jednak przy przeciąganiu coś im się przestawia więc jeżeli to będzie gryzło w oczy to chyba zablokuje je do momentu rozwiązania problemu
@KontoDoPomocy Straż pożarna i Wóz strażacki
  • 0
@Horvath: eh typowo jedna rzecz dodana dwie inne popsute, masz swojego jednorożca który od najbliższego odświeżenia nie będzie występował XD

z pozytywnych informacji - da się grać na mobilkach! wykonałem ciężkie i dogłębne testy siedząc na kibelku i dało się korzystać - czy przyjemnie to nie wiem, zazwyczaj omijam tego typu rzeczy więc nie mnie oceniać ale z chęcią wysłucham uwag
stynsynrj - @Horvath: eh typowo jedna rzecz dodana dwie inne popsute, masz swojego je...

źródło: Animation2xdm

Pobierz