Aktywne Wpisy
gharman +411
W Niemczech panika bo cena kebaba osiagnela 34 zl (8 euro). Partie lewicowe zadaja wprowadzenia limitu ceny na kebab na poziomie 22zl.
Brzmi jak the onion? Jednak to prawda.
Tymczasem w Polsce gdzie zarabia sie mniej niz polowe?
- 35 zl to normalna cena za kebab. jak ma sie gastronomianinaczej utrzymac?!?
Polak sie cieszy jak jest drozej, bo to znaczy ze go stac! On jest kuhhh×a kims! Doszedl do czegos! Ma kebaba!
Brzmi jak the onion? Jednak to prawda.
Tymczasem w Polsce gdzie zarabia sie mniej niz polowe?
- 35 zl to normalna cena za kebab. jak ma sie gastronomianinaczej utrzymac?!?
Polak sie cieszy jak jest drozej, bo to znaczy ze go stac! On jest kuhhh×a kims! Doszedl do czegos! Ma kebaba!
Teemcio +343
Dziękuję za doping nie udało się wygrać ale w sumie nie było tak źle jedynie nie czuję głowy ( coś mam po Muranie)
#famemma #bitasmietanka
#famemma #bitasmietanka
Aktywne Znaleziska
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Mam problem odnośnie gwarancji zakupu roweru.
W lutym 2023 roku zakupiłem rower elektryczny (Unibike Energy GTS). Dopiero, kiedy pogoda zaczęła robić się znośna na warunki do jazdy na rowerze (wtedy około 15 marca) zacząłem na nim jeździć. Około 1 kwietnia zacząłem słyszeć stuki przy zmianie biegów w rowerze (rower posiada automatyczną zmianę biegów więc nie jestem w stanie w pełni kontrolować tej skrzyni). Producent oraz sprzedawca stwierdzili że tak ma być i wszystko jest w porządku. W dniu 7 kwietnia 2023 roku rower uzyskał przegląd gwarancyjny. Zgłosiłem przy przeglądzie, że słyszę stuki podczas zmiany biegów. Serwis podbił przegląd, twierdząc że wszystko jest w porządku. Podsumowując:
1) nowy rower od samego początku podczas zmiany biegów wydawał niepokojące stuki
2) producent mnie zapewniał że wszystko jest w porządku (na co mam dowody w formie mailowej)
3) sprzedawca również mnie zapewniał że wszystko jest w porządku (tu nie mam dowodu, rozmowy odbywały się tylko telefonicznie)
4) w serwisie który był przeprowadzany przegląd gwarancyjny również mnie zapewnili że wszystko jest ok (tu też nie mam dowodów że to zgłaszałem, opis usterki zgłosiłem telefonicznie oraz napisałem im na kartce).
Łącznie 3 źródła kazały mi zignorować problem. Na początku lutego 2024 roku podczas jazdy coraz gwałtowniej zaczęły się zmieniać biegi. Poszedłem do serwisu po diagnozę. Serwis stwierdził nieprawidłowo naciągnięty pasek napędu (mimo że nigdy nic z tym nie robiłem). Odesłałem rower do sprzedawcy a on następnie do producenta roweru Unibike. Producent wydał decyzję odmowną odnośnie naprawy gwarancyjnej (skan poniżej). W niedzielę 17 marca 2024 roku napisałem im maila odnośnie mojego stanowiska (treść maila będzie w komentarzu) ale do tej pory nie dostałem odpowiedzi.
Zalecam przeczytanie decyzji oraz maila ponieważ to mocno rozjaśnia zarys sytuacji. Czy taka praktyka ze strony Unibike jest zgodna z prawem? Czy producent może po prostu sobie zignorować wiadomość którą do nich wysłałem?
#rower #rowerelektryczny #prawo #gwarancja #unibike #pytanie #kiciochpyta