Wpis z mikrobloga

Działają komuś etykiety zwrotne DHL na amazon.de? Paczka pojawia się na dhl.com, ale nie ma jej na sprawdz.dhl i mojdhl. Etykieta nie działa w automacie paczkowym i w żabce. Etykiet wygenerowalem z 15, konsultanci tak samo, nic nie działa. Na pepperze widzę, że innym osobom też nie działają te etykiety, a przedmiotu zwrócić się w inny sposób nie da. Kontaktowałem się z DHLem, ale dopiero będą weryfikować zgłoszenie.

#amazon #dhl #kurier
  • 7
via Android
  • 0
@PurpleHaze mi konsultanci mowili co innego, nie będę się bawić w wysylke na wlasna reke bo kiedyś tak zwracalem na wloskim amazonie i skonczylo się na tym, ze oddali pieniądze dopiero jak zaczalem chargeback
@C0rsair: spoko, ja tylko mowie, ze mozliwosc wysylki jest i dziala.
Natomiast to ze amazon.de daje etykiety dzialajace w PL, jest dziwne biorac pod uwage amazon.pl i reszte europejskich wersji. Byc moze wlasnie sie to skonczylo ¯\(ツ)/¯
@C0rsair: Mam to samo - próbowałem przedwczoraj wieczorem, wczoraj popołudniu i dzisiaj, zarówno w automacie DHL jak i w żabkach. Na infolinii zaproponowali mi wysyłkę na własną rękę z pełnym zwrotem kosztów. Myślę że jeszcze poczekam. Kiedyś była podobna sytuacja, jakaś awaria DHL.
@C0rsair:
Rejestrowałeś wcześniej nr przesyłki z otrzymanej etykiety na stronie https://dhl24.com.pl/zwroty/

@t32t3g
Na pewno masz etykietę DHL Parcel lub DHL eCommerce (w Polsce obie obsługuje DHL Parcel). Poza DHL Parcel mamy jeszcze DHL Expres, DHL Global Mail, DHL Global Forwarding, DHL Freight, DHL Supply Chain i DHL (są to oddzielne firmy, choć wszystkie należą do Deutsche Post). W Żabce i automacie można nadać tylko paczki DHL Parcel / DHL eCommerce (to
via Android
  • 0
@pcela nie rejestrowalem bo to nie jest potrzebne i nie zadziała przy oplaconych z gory etykietach, amazon daje etykiety ecommerce, a problem juz jest rozwiązany