Wpis z mikrobloga

@RecussDH: naprawiałem teraz swoje m57n2 286.
Najlepiej za jednym zamachem robić wszystko od pasków, role, swiec zarowych, sterownika świec, króca wody, uszczelnienie dolotu, sprawdzenie koła pasowego i musi #!$%@?. Panewki po 230k ledwo przetarte, rozrząd też troszeczkę wyciągnięty (dla pewności wymieniałem) rdzeń turbiny małej wymieniony. Sprawdzić wtryski samemu czy nie ciekną przy odłączonych wtyczkach i będzie ok.
@RecussDH: bardzo ważne jest w czym ten motor. W trójce nieśmiertelne pancerne #!$%@?ło.
W moim starym X5 niestety czuć było, że silnik siedzi w ciężkiej budzie. Sam silnik wporzo, poprzedni właściciele dbali jako tako, ja trochę chuchałem i poza tym to poszło miliony monet na osprzęty.
@RecussDH: dużo zależności jest. Nie chcę Ci odpowiadać w ciemno na bazie przebiegu , bo jeżeli auto było katowane (a e92 raczej do cruisingu nikt nie bierze ( ͡° ͜ʖ ͡°)) to mogą być niespodzianki :)
Grunt to dobrze je sprawdzić przed zakupem, szczególnie czy turbo nie cieknie, czy generuje zadane ciśnienie, czy wtryski nie mają za wysokich korekt. Ogólnie zapocenia na silniku/osprzęcie, zawieszenie czy zużycie hamulców,