Wpis z mikrobloga

Mireczki pomóżcie

Mieszkam w domu jednorodzinnym i od wielu lat korzystamy z Internetu Orange (router bez limitu ofc), niestety w naszej mieścinie ~30k mieszkańców akurat na mojej ulicy nie mogą poprowadzić światłowodu (wiązałoby się to z ogromnymi kosztami i wykopywaniem całej ulicy). Od wielu lat z rodziną męczymy się z maksymalnie 10mb/s downloadu XD. Gdy jedna osoba coś ogląda na YT w HD to w całym domu już nie da się korzystać przez 500+pingu. Co mam zrobić bez dostępu do światłowodu żeby uzyskać chociaż te 50 downloadu żeby każdy mógł swobodnie korzystać z neta? Jakieś propozycje? Słyszałem o routerach na kartę SIM bez limitu danych, ale jestem zielony w tym temacie.

#internet #technologia #siecikomputerowe #dostawcyinternetu #router #informatyka #sieci
  • 14
  • Odpowiedz
@wykopek01: Poszukaj aplikacji czy strony, która sprawdzi w której sieci masz najlepszy zasieg internetu LTE i kup sobię karte lub zrób abonament z tej firmy z najlpeszym zasiegiem i kup router na karte , ktory ksoztuje do 300 zł mniej wiecej
  • Odpowiedz
@wykopek01: jedna i druga opcja @kamil-wasniewski i @RiczardH niezła. U mnie poprowadzili światłowód równo dwa lata temu dopiero, wcześniej 10 Mbps i to przy dobrych wiatrach (bardziej niestabilne 2). W końcu wziąłem z orange internet firmowy stacjonarny komórkowy, w sensie całość szła z routera mobilnego ale był przypisany do 1 lokalizacji, czyli jak bym chciał kombinować z tym routerem mobilnie to zablokują. Minusem było to, że limit 1000 GB miesięcznie ale
  • Odpowiedz
  • 0
@RiczardH: jak to wygląda przy routerze na kartę? wkładam do środka, mam te 100down/10 uploadu załóżmy i nie mam miesięcznego limitu i wszystko jest git? bo problem w kartach SIM i mobilnym internetem polega na tym, że mam załóżmy zazwyczaj limit 30GB, wykorzystam go w parę dni i do końca miesiąca męczę sie na mega wolnym Internecie, na którym nie można zrobić nic innego oprócz wysyłania wiadomość przez Messenger ( ͡
  • Odpowiedz
  • 0