Wpis z mikrobloga

Krótkie pytanie
3.0 diesel
Świst przy przyspieszaniu od ~3000 obrotów mógł być spowodowany przez źle zakrecony wlew do silnika?

Pytam bo dolałem z 2 litry oleju, zakreciłem i chyba ten świst ustał.
Dodam, że turbo było wymontowane do regeneracji.

Świst ten był głośniejszy wraz z ubytkiem oleju.
Głupie pytanie ale zapytam bo chyba ten świst ustałxD

#mechanikasamochodowa #mechanika #bmw
  • 7
  • Odpowiedz
  • 0
@TonyMalin: robili to w serwisie
Turbo pracuje bez problemów ale wlasnie równolegle do turbo slychac ten świst. Zobacze jutro ale jak sie przejechalem teraz na rozgrzanym to nic nie bylo slychac.

Ogólnie tez strzelam że to przewód ale z ciekawosci pytam czy moze to być powód ze zle dokreconym wlewem choć wątpie.
  • Odpowiedz
  • 1
@Protectorx szukaj nieszczelności na linii turbo - intercooler - kolektor. Ja w swojej x3 przerabiałem to już ze 2 razy, węże pękają po wewnętrznej stronie kolanek
  • Odpowiedz