Wpis z mikrobloga

@bartolomeov: W temacie kosztów, to samo co każda F3x. Osobiście tą wersję silnikową odradzam, bo to N47, średnia kultura pracy, spalanie, kosztowna wymiana rozrządu, problemy z wastegate od turbo. Znacznie lepiej dopłacić do auta z B47.
Co do samej platformy, dobrze się prowadzi, genialny automat, znalezienie sztuki w sensownym wyposażeniu i stanie potrafi być problematyczne.
Btw. na co marudzi mechanik w temacie W176 z dieslem 2.2? (Poza faktem że ten silnik
  • Odpowiedz
@bartolomeov: Posiadam F32 (420d swoją drogą a nie 320d) ale już po lifcie. Upewnij się tylko aby silnik miał oznaczenie B47 - czyli chyba od 2015. Z plusów to prowadzenie, spalanie, oraz jest to pełnowymiarowe auto ale z jedną parą drzwi. Bez problemu można wybrać się gdzieś dalej na kilka dni w 4 osoby. Z minusów to pewnie wykonanie które mogłoby być lepsze (ale w Audi i Mercedesie z tego okresu
  • Odpowiedz
Dużo kosztowało was utrzymanie?


@bartolomeov: Utrzymanie każdego BMW na odpowiednim poziomie kosztuje dużo lub inaczej więcej w porównaniu do innych samochodów. Obstawiam, że koszty tego powinni być podobne do trójki gt bo to w sumie bliźniacze auta.
  • Odpowiedz