Wpis z mikrobloga

Jesteś młody(a) zdolny(a) nazywasz się Robert James Fischer/ Beth Harmon grasz w turnieju pretendentów. Masz godzinę czasu do namysłu na następne 15 ruchów. Co grasz w pozycji na diagramie białymi?. Chodzi oczywiści o zremisowanie partii - nie wygranie białymi.

#szachy
Hans_Kropson - Jesteś młody(a) zdolny(a) nazywasz się Robert James Fischer/ Beth Harm...

źródło: Fischer-Geller

Pobierz

Jaki ruch wykonujesz białymi?

  • 1. Kf2 37.5% (18)
  • 1. Kf1 2.1% (1)
  • 1. Kg1 2.1% (1)
  • 1. Kh1 4.2% (2)
  • 1. Kh2 8.3% (4)
  • 1. Re8 2.1% (1)
  • 1. Ra7 2.1% (1)
  • Nie wiem, nie znam się, zarobiony jestem. 16.7% (8)
  • Białe to w którą strone idą? 25.0% (12)

Oddanych głosów: 48

  • 30
  • Odpowiedz
  • 0
czarne Kh7


@gorzki99: zadanie jest trudne i Fischer nie dał rady zremisować.

Biały chodzi królem na h2-g2. A na ruch królem czarnych Kg8 z planem Kf8 - biały gra g6 i po Kf8 wieża #!$%@? na f7
Jeżeli czarny zagra wieża e5 to odejście królem (żeby bicie na g5 było bez szacha) ma linię h (Kh3)
  • Odpowiedz
zadanie jest trudne i Fischer nie dał rady zremisować.


@Hans_Kropson: Miras zeby nie bylo. Szachy pokazal mi dziadek jk mialem z 7 lat (czyli 37 lat temu). Za mlodego jeszcze sie bawilem ale juz daaaawno nie przysiadlem na powaznie. Nie mam zamiaru umniejszac Fischerowi ale nie mial prawa zremisowac.

A na ruch królem czarnych Kg8 z planem Kf8 - biały gra g6 i po Kf8 wieża #!$%@? na f7


Ja jestem
gorzki99 - > zadanie jest trudne i Fischer nie dał rady zremisować.

@Hans_Kropson: M...

źródło: Screenshot_10

Pobierz
  • Odpowiedz
pionkiem na g6 grasz dopiero jak czarny król zejdzie na g8. Jak poniżej..


@Hans_Kropson: Jak se zwizualizowalem to widze ze czarne Kg8 nie moga wejsc bo mat od razu :P Jeszcze nie moga wejsc :P A po takim ruchu? Co robia biale?

P.S jak Cie nudze albo pytania zbyt naiwne to feel free mnie zrypac i olac :P Ja sie dobrze bawie rozgryzajac zagwozdke :P