@Thorrand w Tdi to było tak że jak patrzysz stojąc z przodu to od strony grodzi po prawej stronie silnika. Lekko nad skrzynią. W benzynie praktycznie na pewno jest w tym samym miejscu
Chyba tak, po prawej stronie silnika przy termostacie... tylko nie jestem pewny, a nie mam łatwego dojścia. No jest w tym miejscu co tutaj, na tym zdjęciu... z youtube wziąłem, to jest z polówki 2010 r.
@Thorrand No dokładnie. W tych TDI to był tutaj ale właśnie od strony grodzi. Może w benzynach się ciut różni albo mi pamięć szwankuje. Ogólnie jak znajdziesz wąż z płynęm który wchodzi od tej strony silnika to tuż obok te czujniki się znajdują
Mam problem taki, że raz na 50 razy auto nie odpali mi za pierwszym razem. Kręcę, kręcę, kręcę i #!$%@?. Nie odpali. Wyłączam zapłon i próbuję raz jeszcze — instant. Odpala na dotyk, lepiej niż nowe fury :P Tzn. zawsze (prawie) odpala od kopa ¯\(ツ)/¯
No więc lista najpopularniejszych przyczyn i jazda. Wykluczam po kolei i zostało szukać na necie...
@Thorrand jeśli kręci to stacyjkę bym wykluczył. Nawet z rozwaloną stacyjką da się odpalić bez problemu. Jeśli to tak rzadko występuje to chyba najłatwiej jakbyś sobie kupił złącze obd i tym darmowym vcds czy jakoś tak ogarnął błędy z przeszłości i jest szansa że odrazu na tacy by było podane co i jak. Bo tak naprawdę tu trochę rzeczy moze być podejrzanych.
Problem jest taki, że nie ma żadnych błędów. Oczywiście podpinałem pod obd i nic. Wszystko gra, wszystko elegancko :( Kiedyś miałem jakieś problemy ale zupełnie niezwiązane z tym... no i rzecz jasna od razu lokalizowane i naprawiane.
Ostatnią awarię jaką miałem no to właśnie stacyjka mi się rozleciała :/ Sprężynka poszła i #!$%@?. No ale fachowiec uporał się z tym raz dwa, przyjechał i elegancko działa...
Świece, przewody, pompa, rozrusznik, akumlator itd. to można wykluczyć od kopa — ale sprawdzałem (żeby nie było) i tak jak sądziłem, wszystko gra ¯\(ツ)/¯
@Thorrand: Jak sprawdzałeś pompę paliwa? Bo to dosyć często ona powoduje takie problemy z odpalaniem.
Przekręcałem na zapłon i tata słuchał czy się załącza ¯\(ツ)/¯
PS: I przy awarii pompy występują inne problemy, a tutaj ich brak
@Thorrand: Bez zapinania manometru albo sprawdzenia czy ciśnienie jest upuszczane przez regulator ja bym nie był taki pewny. Widziałem dwa przypadki gdy był problem z odpalaniem gdzie pompka bzyczała a jak już samochód
No właśnie, gdy katowaliśmy pod chałupą samochód (że odpalaliśmy go raz po raz z 50 razy) no to za każdym razem dźwięk pompy ten sam... a no raz nie odpalił ¯\(ツ)/¯
#!$%@? wie...
No teraz wymieniłem ten czujnik — zobaczymy. Jeśli dalej będzie ten problem występował, to wytargam pompę. Chociaż zostaje jeszcze ta kostka w stacyjce...
Bo no w tym aucie się raczej nic nie psuje, a tutaj taka
Sukces połowiczny... Czujnik był #!$%@? :) Don't ask ¯\(ツ)/¯
No ale bazowy problem nie zniknął :(
Znowu nie odpalił za pierwszym razem. Od wymiany czujnika odpaliłem go z 10 razy, za 11 razem nie odpalił. Podjechałem pod dom dziewczyny, musiałem przestawić samochód (minęło z 10 minut od przyjazdu) zakręciłem i szok — nie działa.
Natomiast dziewczyna powiedziała, że rozrusznik miał dziwny dźwięk. Może faktycznie... nie wiem....
Jak kręci to słychać że nie ma siły coś jak gdy aku słabe czy nic takiego nie ma miejsca? Co do pompy. Odpiąć wężyk gdzieś paliwowy w komorze, wsadzić w pojemnik i dać na zapłon. Zobaczyć jak leci i co leci. Może masz sitko przy pompie zatkane np albo pobrudzone chociaż nie powinno to być problemem gdzie tak rzadko to występuje. Problem by wtedy był raczej nie tylko przy odpalaniu. Zdjąć kanapę,
Hejo. Gdzie w polówce z 2004 r. (9n) znajduje się czujnik temperatury płynu? Nie mogę go zlokalizować :/
Chyba tak, po prawej stronie silnika przy termostacie... tylko nie jestem pewny, a nie mam łatwego dojścia. No jest w tym miejscu co tutaj, na tym zdjęciu... z youtube wziąłem, to jest z polówki 2010 r.
No to będzie to, dzięki :)
Teraz muszę to jakoś wymienić xd
Wymienione. Teraz pytanie czy to było powodem moich problemów xD
Jeszcze raz dzięki za pomoc ;>
+ - tak
Mam problem taki, że raz na 50 razy auto nie odpali mi za pierwszym razem. Kręcę, kręcę, kręcę i #!$%@?. Nie odpali. Wyłączam zapłon i próbuję raz jeszcze — instant. Odpala na dotyk, lepiej niż nowe fury :P Tzn. zawsze (prawie) odpala od kopa ¯\(ツ)/¯
No więc lista najpopularniejszych przyczyn i jazda. Wykluczam po kolei i zostało szukać na necie...
Znalazłem na YouTube filmik, że chłop miał
Problem jest taki, że nie ma żadnych błędów. Oczywiście podpinałem pod obd i nic. Wszystko gra, wszystko elegancko :(
Kiedyś miałem jakieś problemy ale zupełnie niezwiązane z tym... no i rzecz jasna od razu lokalizowane i naprawiane.
Ostatnią awarię jaką miałem no to właśnie stacyjka mi się rozleciała :/ Sprężynka poszła i #!$%@?. No ale fachowiec uporał się z tym raz dwa, przyjechał i elegancko działa...
@Thorrand: Jak sprawdzałeś pompę paliwa? Bo to dosyć często ona powoduje takie problemy z odpalaniem.
Benzynka 1.4 16v chyba 75 kw
@biskup2k:
Przekręcałem na zapłon i tata słuchał czy się załącza ¯\(ツ)/¯
PS: I przy awarii pompy występują inne problemy, a tutaj ich brak
Dzięki :D wymieniłem 3 godziny temu :D
@Thorrand: Bez zapinania manometru albo sprawdzenia czy ciśnienie jest upuszczane przez regulator ja bym nie był taki pewny. Widziałem dwa przypadki gdy był problem z odpalaniem gdzie pompka bzyczała a jak już samochód
Okeey...
No właśnie, gdy katowaliśmy pod chałupą samochód (że odpalaliśmy go raz po raz z 50 razy) no to za każdym razem dźwięk pompy ten sam... a no raz nie odpalił ¯\(ツ)/¯
#!$%@? wie...
No teraz wymieniłem ten czujnik — zobaczymy. Jeśli dalej będzie ten problem występował, to wytargam pompę. Chociaż zostaje jeszcze ta kostka w stacyjce...
Bo no w tym aucie się raczej nic nie psuje, a tutaj taka
Cześć chłopaki!
Sukces połowiczny...
Czujnik był #!$%@? :) Don't ask ¯\(ツ)/¯
No ale bazowy problem nie zniknął :(
Znowu nie odpalił za pierwszym razem. Od wymiany czujnika odpaliłem go z 10 razy, za 11 razem nie odpalił. Podjechałem pod dom dziewczyny, musiałem przestawić samochód (minęło z 10 minut od przyjazdu) zakręciłem i szok — nie działa.
Natomiast dziewczyna powiedziała, że rozrusznik miał dziwny dźwięk. Może faktycznie... nie wiem....
Macie
Co do pompy. Odpiąć wężyk gdzieś paliwowy w komorze, wsadzić w pojemnik i dać na zapłon. Zobaczyć jak leci i co leci. Może masz sitko przy pompie zatkane np albo pobrudzone chociaż nie powinno to być problemem gdzie tak rzadko to występuje. Problem by wtedy był raczej nie tylko przy odpalaniu. Zdjąć kanapę,