Aktywne Wpisy
tak-nie-wiem +132
Rewolucja w technologii mobilnej, która była... ale jednocześnie jej nie było.
Okolice lat 2007 - pozostaniemy jeszcze przy tym okresie - były czasami, gdy rynkiem mobilnym rządził system Symbian. I "rządził" to mało powiedziane, był niemalże monopolistą. Pojawiały się co prawda takie rozwiązania jak Windows CE Microsoftu (rok 2002), czy BlackBerry (także 2002), ale były to rozwiązania mimo wszystko niszowe.
Tymczasem w Mountain View - niewielkim mieście z pięknym widokiem na górę
Okolice lat 2007 - pozostaniemy jeszcze przy tym okresie - były czasami, gdy rynkiem mobilnym rządził system Symbian. I "rządził" to mało powiedziane, był niemalże monopolistą. Pojawiały się co prawda takie rozwiązania jak Windows CE Microsoftu (rok 2002), czy BlackBerry (także 2002), ale były to rozwiązania mimo wszystko niszowe.
Tymczasem w Mountain View - niewielkim mieście z pięknym widokiem na górę
maciejj +519
A idź Pan w #!$%@?.
Odradzam zakupy w tym sklepie. Poniżej opis sprawy, z którą mam problem po złożeniu rękojmi/niezgodności towaru z umową na wadliwą kartę graficzną.
W połowie lutego zgłoszony problem z kartą graficzną. Podczas składania reklamacji na podstawie rękojmi/niezgodności towaru z umową, zaznaczyłem zwrot gotówki. Po paru dniach otrzymałem mail z informacją, iż ustawa nie przewiduje zwrotu gotówki i karta zostanie wysłana do serwisu w celu wykonania ekspertyzy. Po 2 dniach kurier odebrał ode mnie sprzęt zapakowany w oryginalne opakowanie wraz ze wszystkimi akcesoriami i w pełni zabezpieczonym kartonie dodatkowym. Po 3 tygodniach braku jakiejkolwiek informacji napisałem wiadomość, iż w związku z brakiem ustosunkowania się co do mojego zgłoszenia żądam spełnienia moich żądań czyli zwrotu gotówki. Po paru dniach braku odzewu oraz jakiejkolwiek informacji przyjechał kurier z kartą graficzną zapakowaną w karton, który wyglądał jak karton do pizzy. W środku karta, która nie miała prawie żadnych zabezpieczeń i wypychała karton na zewnątrz, oczywiście brak akcesoriów w środku - karta graficzna zakupiona za około 5000 zł. Na śledziu osłonka ASUS a moja karta to AsRock. Napisałem maila ze skargą i załączonymi zdjęciami, że nie przyjmuje karty w takim stanie niewiadomego pochodzenia i braku jakiejkolwiek informacji co zostało zrobione. Po tygodniu oczywiście cisza ze strony Media Expert. Po zadzwonieniu na infolinie sprawa została skierowana dalej, a po 2 dniach uzyskałem wiadomość, iż nie mogą zwrócić mi środków, a karta została wymieniona na wolną od wad. Tydzień po tym, jak karta była już u mnie a przez ostatnie kilka tygodni nikt nie raczył mnie poinformować co się dzieje ze sprzętem. Podsumowałem wszystko co miało miejsce i napisałem finalną wiadomość o spełnieniu moich żądań inaczej skieruję sprawę do UOKIK. Dziś mijają 2 tygodnie od ostatniej odpowiedzi sklepu, a całość trwa około 2 miesiące. Poniżej zdjęcia mojego pakowania po lewej i sklepu po prawej.