Wpis z mikrobloga

#reklamacja #mediaexpert #sklepy #uokik #prawo
Odradzam zakupy w tym sklepie. Poniżej opis sprawy, z którą mam problem po złożeniu rękojmi/niezgodności towaru z umową na wadliwą kartę graficzną.

W połowie lutego zgłoszony problem z kartą graficzną. Podczas składania reklamacji na podstawie rękojmi/niezgodności towaru z umową, zaznaczyłem zwrot gotówki. Po paru dniach otrzymałem mail z informacją, iż ustawa nie przewiduje zwrotu gotówki i karta zostanie wysłana do serwisu w celu wykonania ekspertyzy. Po 2 dniach kurier odebrał ode mnie sprzęt zapakowany w oryginalne opakowanie wraz ze wszystkimi akcesoriami i w pełni zabezpieczonym kartonie dodatkowym. Po 3 tygodniach braku jakiejkolwiek informacji napisałem wiadomość, iż w związku z brakiem ustosunkowania się co do mojego zgłoszenia żądam spełnienia moich żądań czyli zwrotu gotówki. Po paru dniach braku odzewu oraz jakiejkolwiek informacji przyjechał kurier z kartą graficzną zapakowaną w karton, który wyglądał jak karton do pizzy. W środku karta, która nie miała prawie żadnych zabezpieczeń i wypychała karton na zewnątrz, oczywiście brak akcesoriów w środku - karta graficzna zakupiona za około 5000 zł. Na śledziu osłonka ASUS a moja karta to AsRock. Napisałem maila ze skargą i załączonymi zdjęciami, że nie przyjmuje karty w takim stanie niewiadomego pochodzenia i braku jakiejkolwiek informacji co zostało zrobione. Po tygodniu oczywiście cisza ze strony Media Expert. Po zadzwonieniu na infolinie sprawa została skierowana dalej, a po 2 dniach uzyskałem wiadomość, iż nie mogą zwrócić mi środków, a karta została wymieniona na wolną od wad. Tydzień po tym, jak karta była już u mnie a przez ostatnie kilka tygodni nikt nie raczył mnie poinformować co się dzieje ze sprzętem. Podsumowałem wszystko co miało miejsce i napisałem finalną wiadomość o spełnieniu moich żądań inaczej skieruję sprawę do UOKIK. Dziś mijają 2 tygodnie od ostatniej odpowiedzi sklepu, a całość trwa około 2 miesiące. Poniżej zdjęcia mojego pakowania po lewej i sklepu po prawej.
pedrowy - #reklamacja #mediaexpert #sklepy #uokik #prawo
Odradzam zakupy w tym sklepi...

źródło: me

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz
@pedrowy: mordo, mam z nimi to samo, zero odpowiedzi, przeciągają reklamacje już którys miesiąc... niedługo będę pozew sądowy kierował, bo juz nie mam co do tych #!$%@? januszy sił. UOKiK też działa, niedługo naśle na nich inspekcje handlową, jak to nie podziała to leci pozew sądowy z fotkami - chyba sie nie spodziewają ile na nich mam haków i dowodów xD
  • Odpowiedz
@pedrowy z media expertem tylko przez pisma przez polecony. Firma to totalna januszerka pod względem podejścia. Miałem z nimi dokładnie to samo tylko innym produktem. Powołują się na zapis o wykonaniu jednej naprawy zanim w ogóle podejmą temat zwrotu. Ja kopałem się z nimi od stycznia i temat finalnie został zamknięty w marcu. Jeżeli nie będę mógł znaleźć produktu nigdzie indziej to pewnie kupię ale z myślą, że wszelkie problemy będę zgłaszać
  • Odpowiedz
@pedrowy dostałem kasę na konto więc mogę uznać za pozytywne ale ilość telefonów jaką musiałem wykonać i ilość paragrafów jakie musiałem przytoczyć żeby nie robili ze mnie wała była dla mnie nie do przyjęcia. Firma to niezły januszex bo z racji tego, że są sprzedawcą nie przyjmują do wiadomości że tobie jako klientowi powinno koło ch. latać, że serwis zewnętrzny producenta się opóźnia bo to oni są odpowiedzialni za sprzedany produkt
  • Odpowiedz