Oglądałem nowe C63s AMG i pogadałem z paroma przedstawicielami mercedesa.
Sprzedaż tego modelu to kompletny dramat. Sprzedały się pojedyńcze sztuki w całym zeszłym roku, kto chce coś mocniejszego to albo zatrzymuje się na c43 amg albo kupuje M3/M4.
Dodajmy do tego antyczne audi a4/rs4 i mamy odpowiedź dlaczego bmw m3 z bobrem jest tak dziko popularne na ulicach.
Pozdro dla biedackich geniuszy, którzy mówili, że jak mnie nie stać to nie mam prawa krytykować i że w ogóle jestem zacofany bo oczekuje wielkiego silnika w nowoczesnym samochodzie xD
@cwlmod: no i nie dziwne, jeżeli jest tam jakiś biedasilnik 2.0. Nawet jeżeli wspomagany elektrykiem ma te 680 KM i 3,4 do setki, to jednak do takiego auta po prostu nie wypada wkładać rzędowej czwórki. No i do tego brak wersji Coupe, bo zastąpiono ją CLE. Sam chciałem brać C63s właśnie w wersji Coupe, ale pod koniec 2022 nie dało się już zamawiać bo zapowiadali CLE. Zresztą gdyby było Coupe z
@piotrow: Dodam że przedstawiciele potwierdzili plotki, że wyższe kierownictwo zdało sobie sprawę jakimi są kretynami (moja interpretacja) i wsadzą w końcu R6 do tego modelu xD
Powiedziałem im to wprost, że o C63 to się najpierw marzy bo wyglądało fajnie i słychać je było kilka skrzyżowań dalej. Jeden gość zachwalał, że masy wcale tak nie czuć, ale dopytany powiedział, że tor jastrząb jest zbyt małym torem xD
@cwlmod: bateria się wyładowuje, ale z moich obserwacji (żona ma GLC 400e) samochód ma nadal tę samą moc. Po prostu częściej się uruchamia silnik spalinowy. Zresztą w salonie sprzedawca twierdził, że bateria ma jakiś zapas i nawet jak pokazuje zasięg na prądzie 0 km, to nadal ma prąd właśnie po to, żeby doładować silnik spalinowy. W trybie sport, bateria chyba w ogóle jest używana tylko do zwiększenia mocy, bo jak jadę
@piotrow: C63s ma inny rodzaj napędu. Tam jest bateria oparta o technologię z F1 i ona się ładuje w 10 sekund czy jakoś tak przy hamowaniu. Celem tej hybrydy jest działanie jak KERS w f1 czyli szybkie ładowanie na dohamowaniu i dużo mocy na wyjściu z zakrętu
Wszystkie poprzednie c63 było cudowne, bo były niemieckim muscle carem. Co z tego że nigdy nie były najszybsze jak audi z quattro czy lekkie
C63s ma inny rodzaj napędu. Tam jest bateria oparta o technologię z F1 i ona się ładuje w 10 sekund czy jakoś tak przy hamowaniu. Celem tej hybrydy jest działanie jak KERS w f1 czyli szybkie ładowanie na dohamowaniu i dużo mocy na wyjściu z zakrętu
@cwlmod: no to nie ma problemu, doładuje się w 10 sekund przy hamowaniu, jak TIR zajedzie Ci drogę, a potem ogień ;)
@The_Rainman: Oszołomy z wyższych szczebli menago się dziwią. Product experci robią dobrą minę do złej gry, ale cały dół jest świadomy co się odjaniepawliło, bo nie mogą nikogo namówić na kupno xD
@cwlmod: kiedyś słyszałem, że mają to ładować do nowej g klasy xD już by ci wszyscy lepiej dobrze zainwestowali w elektryki a stare samochody zostawili dla pasjonatów. Chyba żaden nowy samochód mi się nie podoba i żaden nie ma silnika który by mi się podobał. No ale to tylko ja, koleś który się jara wszystkimi samochodami, których by nikt nie kupił, a każdy by się chciał chociaż raz takim przejechać. Nie
@cwlmod: nie ma w tym momencie lepszego samochodu niż tesla do daily drivingu. Spoko mam jeszcze starego chevyz 86 z 5.0, Priusa i jeszcze jedno gowno które muszę dokończyć xD marzy mi się w tym chevy lenco albo kilduff shifter, ale pewnie nie będzie mi się chciało robić xD tak jak wspomniałem lubię bezużyteczne gówna xD
@The_Rainman: w pełni się zgadzam. W ten wekeend dostanę Teslę 3 highland do poniedziałku to sobie przetestuję. Cena tak niska ze to całe #!$%@? o drogich ev jest nieaktualne.
@cwlmod: 2021 tesla 3/y performance można kupić za >150k zł i patrząc na to co się dostaje w podstawie + "spalanie" + przyspieszenie, to nie ma żadnej konkurencji. Zasięg jest 400+ km chyba. Ja jestem z Wielkopolski, to ważne żeby dało radę na jednym ładowaniu dojechać do Berlina, Wrocławia, Warszawy, ogólnie daleko nie wyjeżdżam ale zdarza mi się zrobić 100-200km "koło komina" więc dla mnie to by był idealny samochód, tylko
Sprzedaż tego modelu to kompletny dramat. Sprzedały się pojedyńcze sztuki w całym zeszłym roku, kto chce coś mocniejszego to albo zatrzymuje się na c43 amg albo kupuje M3/M4.
Dodajmy do tego antyczne audi a4/rs4 i mamy odpowiedź dlaczego bmw m3 z bobrem jest tak dziko popularne na ulicach.
Pozdro dla biedackich geniuszy, którzy mówili, że jak mnie nie stać to nie mam prawa krytykować i że w ogóle jestem zacofany bo oczekuje wielkiego silnika w nowoczesnym samochodzie xD
#motoryzacja #samochody #poznan #motorshow
Sam chciałem brać C63s właśnie w wersji Coupe, ale pod koniec 2022 nie dało się już zamawiać bo zapowiadali CLE. Zresztą gdyby było Coupe z
Powiedziałem im to wprost, że o C63 to się najpierw marzy bo wyglądało fajnie i słychać je było kilka skrzyżowań dalej. Jeden gość zachwalał, że masy wcale tak nie czuć, ale dopytany powiedział, że tor jastrząb jest zbyt małym torem xD
No akurat jastrząb nie
Nikt tak dobrze nie zrobił BMW M jak audi i mercedes xD
Wszystkie poprzednie c63 było cudowne, bo były niemieckim muscle carem. Co z tego że nigdy nie były najszybsze jak audi z quattro czy lekkie
@cwlmod: no to nie ma problemu, doładuje się w 10 sekund przy hamowaniu, jak TIR zajedzie Ci drogę, a potem ogień ;)
A przez to
Tylko ten zasięg/ladowanie :/