Wpis z mikrobloga

Mircy handlujący na allegro, sprawdźcie sobie w rozliczeniach czy nie macie naliczanych opłat dodatkowych z UPS. Odkąd allegro wprowadziło UPS jako operatora przesyłek Allegro One naliczyli mi już ponad 200 zł opłat dodatkowych. Jedna reklamacja wisi przeszło miesiąc bez odpowiedzi. Przesyłki nie były ani duże, ani ciężkie (1-5kg), oraz mieściły się spokojnie w wymaganych wymiarach. Niedługo (mam nadzieję) będzie odpowiedź z pierwszej reklamacji to dam znać jak się potoczyło.
#allegro
  • 4
  • Odpowiedz
@dimmi: Przechodziłem to samo. Dla paczki ważącej niecały kilogram i o wymiarach 20 x 20 x 20 naliczyli mi łącznie 300 zł dopłat. Na przyszłość mogę Ci polecić samodzielne składanie reklamacji do UPS, bo jak przez Allegro to słabo. Ja popełniłem ten błąd. Nie dość, że Allegr w moim imieniu złożyło reklamację dopiero po 14 dniach od mojego złożenia reklamacji, to jeszcze kompletnie nie trzymają się terminów...
Ale fakt faktem zwrócili
  • Odpowiedz
  • 0
No to niezłe jaja. 300 cebuli za taką paczuszkę. Pamiętam jak swego czasu inpost sobie naliczał opłaty dodatkowe i gruba inba z tego wyszła. Dzięki za poradę, skorzystam i napiszę do nich. Klientów poprosiłem o zdjęcia na wadze żeby mieć ewentualne podkładki.
  • Odpowiedz
@dimmi:
Mają 30 dni kalendarzowych na odpowiedź, po tym czasie reklamacja z automatu zostaje uznana. Teraz musisz się pytać, kiedy otrzymasz zwrot kasy. Mowa oczywiście o przesyłkach krajowych.
Operatorem usługi Allegro One, jest Allegro, a UPS jest tylko ich podwykonawcą. Reklamację wnosi się do Allegro (oni są operatorem pocztowym) i termin liczy się od złożenia kompletnej reklamacji.
  • Odpowiedz
@pcela: Z własnego doświadczenia mogę powiedzieć, że lepiej nie składać do Allegro tylko bezpośrednio do UPS z pełnomocnictwem allegro. Allegro ma gdzieś terminy i pomimo przytoczenia ich własnego regulaminu właśnie z uwzględnieniem tego, że to oni są operatorem pocztowym i to im składałem reklamację to i tak olewali to i liczyli sobie 30 dni od własnego terminu (kiedy oni złożyli reklamację w UPS). Nie mówiąc o tym, że twierdzili, iż termin
  • Odpowiedz