BMW mają za duże przełożenie pzrekładni kierowniczej, co się średnio lubi z szybkimi zakrętami. Może i dobrze przekazują informacje z drogi, ale są za duże i niezbyt poręczne. Wcale nie prowadzą się tak dobrze jak mówią, każdy hot-hatch czy lekkie auto jest nieporównywalnie lepsze. Nie zapraszam do dyskusji bo nie ma o czym.
@SuperBasshunters: Niby fajne do daily-jazdy, jak jak jesteś purystą to niekoniecznie ( ͡°͜ʖ͡°) No i ten, im szybicej jedziesz (czyli tyczy się to też zagresywnej jazdy po zakrętach) tym więcej musisz się nakręcić, si?
@MakaronowyStwor jak jedziesz powoli do np 30-50 to kręci się lekko i dużo musisz ruszyć kierą, a jak leciesz 90+ to już mały ruch i skręca, do tego opór jest większy. Co do puryzmu to bardziej boli przesiadka z hydraulicznego wspomagania jakie było np w E90 przedlift na elektryczne jakie jest już w F seriach.
@MakaronowyStwor: pamiętam, jak ze starej hondy i bmki przesiadłem się do "nowoczesnego auta" gdzie tam wspomaganie elektryczne i jeszcze tryb sportowy to opór na kierownicy chyba z siłowników jakichś szedł xD tragedia, czułem się jak w zabawce a nie samochodzie
Nie zapraszam do dyskusji bo nie ma o czym.
#motoryzacja
@SuperBasshunters: Jeszcze gorzej.
No i ten, im szybicej jedziesz (czyli tyczy się to też zagresywnej jazdy po zakrętach) tym więcej musisz się nakręcić, si?