@open_or_die dobrym przykładem jest np Audi 80 b2 i Ford Taunus,napewno by się więcej aut podobnych do siebie znalazło bez problemu lecz czy warto ściągać te różowe okulary?
@open_or_die: ale wiele marek miało swoje unikalne rozwiązania techniczne. Teraz wszystkie są podobne w środku. Każdy ma pół litra na cylinder, mild hybrid, jeśli AWD to tylko oparte na sprzęgle.
@Assailant generalizujesz, peżot ma całkiem inne wnętrze niż bmw czy lexus, aut ze sztywnym 4x4 też nie brakuje, a te unikalne rozwiązania nigdy nie działały i były udziwniane na siłę - w szczególności francuzy.
@open_or_die: Niemieckie i japońskie czyli bardziej miały działać niż wyglądać. Teraz porównaj to sobie do Francuzów, Włochów, Amerykanów czy nawet Szwedów. Oni robili po swojemu.
Samochody kiedyś:
#motoryzacja
Komentarz usunięty przez autora
Audi 80 b2 i Ford Taunus,napewno by się więcej aut podobnych do siebie znalazło bez problemu lecz czy warto ściągać te różowe okulary?
Każdy ma pół litra na cylinder, mild hybrid, jeśli AWD to tylko oparte na sprzęgle.
Ale też ze sprzęgłem tylko na stałe zapiętym.
Możesz polecić jakieś nowe auto z 4x4 na mechanizmie różnicowym?
@Assailant: To akurat jest optymalna pojemność jednego cylindra. Co jest złego w dwulitrowym R4, czy trzylitrowym v6?
@open_or_die:
Ale oprócz wyglądu istnieje jeszcze mechanika. A na twoim zdjęciu to kolejno lecą:
- V6 turbo
- czterogarowe 2,5 litra wolnossące
- wankel
- 2.0 turbo
A dzisiaj w takich autach pewnie siedziałoby zgodnie pędzone na przód trzycylindrowe 1.2 turbo z cvt i bateryjką.
A nawet sprawdziłem, te porsze to protoplasta boxtera